וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי ריינשרייבר ישפוט את הדרבי בין מכבי להפועל תל אביב

2.11.2021 / 16:45

שיבוץ השופטים למחזור התשיעי: ריינשרייבר ינהל דרבי שלישי בקריירה ושני מאז המשחק שפוצץ לפני שבע שנים. ליאני במשחק בין מכבי חיפה לקרית שמונה, שמואלביץ' בהפועל באר שבע - מ.ס אשדוד

קליפ כל שערי המחזור בליגת העל/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום (שלישי) את שיבוץ השופטים למשחקי המחזור התשיעי בליגת העל וכך התבשרו מכבי והפועל תל אביב כי השופט רועי ריינשרייבר נבחר לנהל את הדרבי הגדול ביניהן ביום ראשון באצטדיון בלומפילד.

ריינשרייבר, כזכור, היה שופט הדרבי שפוצץ בעונת 2013/14 לפני שבע שנים לאחר שאוהד הפועל תל אביב פרץ לכר הדשא והחל להתעמת עם ערן זהבי, אז שחקן מכבי תל אביב. מאז, יש לציין, שפט ריינשרייבר דרבי נוסף בינואר 2017, בו ניצחה מכבי את הפועל 0:1 משער של וידאר קיארטנסון באצטדיון בפתח תקווה. יחד עם ריינשרייבר ינהלו את הדרבי הקרוב הקוונים דודו ביטון ושגיא מצמבר, השופט הרביעי עידן לייבה וב-VAR יישבו אוראל גרינפלד ורועי חסן.

רועי ריינשרייבר, שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
שלף שני כרטיסים אדומים אתמול בנוף הגליל. ריינשרייבר/מאור אלקסלסי

עוד בשיבוצי המחזור התשיעי בליגת העל, יגאל פריד ינהל את המפגש בין בני סכנין להפועל חיפה, שלום בן אברהם יהיה השופט הראשי במשחק בטדי בין הפועל ירושלים למכבי נתניה, איתן שמואלביץ' יהיה בטרנר כאשר המוליכה הפועל באר שבע תארח את מ.ס אשדוד ודניאל בר נתן ינהל את ההתמודדות בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים - כל המשחקים האלו ייערכו בשבת.

בנוסף לדרבי התל אביבי, ביום ראשון יתקיימו שני משחקים נוספים כאשר הפועל חדרה תארח את הפועל נוף הגליל ושם השופט יהיה אוהד אסולין ובאצטדיון בחיפה יהיה זה לירן ליאני שינהל את המשחק בין מכבי חיפה לעירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully