וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: ברק אברמוב הוא הבעלים שנעצר בחשד לעבירות מס והלבנת הון

13.7.2018 / 0:01

הבעלים של בני יהודה נמצא במעצר מאז יום שני שעבר, במסגרת פרשה בה נעצרו מספר מעורבים בחשד לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות על פי חוק מע"מ

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. קובי אליהו
ברק אברמוב/קובי אליהו

הלילה (חמישי) הותר לפרסם כי ברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה, הוא הבכיר שנעצר בשבוע שעבר על ידי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית. אמש שוחרר אברמוב למעצר בית. כזכור, לאחר חקירה סמויה, שמונה חשודים נעצרו לחקירה בפרשה, בהם אברמוב, וכמו כן מקורב לראש ארגון הפשע עמיר מולנר, בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות מס, עבירות על פי חוק מע"מ וכן הלבנת הון. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי הפרקליטות.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, חברו בצוותא על מנת לעבור עבירות מס ועבירות הלבנת הון, כל זאת באמצעות חברות לגיטימיות אשר שימשו לכאורה כמסווה לפעילות פלילית. אברמוב ואדם נוסף היו אחראים על המזנונים באצטדיון העירוני בחיפה, באצטדיון טדי בירושלים, בארנה בירושלים, בספארי ברמת גן וניהלו שתי מערכות של רישום במזנונים - מערכת אחת אמיתית של הזמנות ומכירות ששיקפה את היקף הסחר באיצטדיונים, ומערכת שנייה של חשבוניות וסחר פיקטיביים שלא שיקפו את ההתנהלות ובעצם העלימו הכנסות בהיקפים עצומים ואף הלבינו כספים בהיקפים גדולים.

עו"ד תמיר סננס, המייצג את אברמוב, הגיע למשרדי להב 433 כדי להיפגש עמו אחרי מעצרו. "מרשי הוא איש עסקים מהמובילים במשק בתחום עיסוקו. אין דבר וחצי דבר במה שמייחסים לו", מסר עו"ד סננס. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד תופעות של פשיעה חמורה, תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את ביטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully