וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פי תקנון ההתאחדות: ברק יצחקי יוכל לאמן את מכבי תל אביב עד סוף העונה

3.11.2021 / 9:30

המאמן הזמני עדיין לא מחזיק בתעודת פרו, אבל לפי התקנון, מאחר שהוא בשלבי סיום הקורס הוא רשאי לשמש כמאמן קבוע. למרות זאת, החיפושים אחר מאמן זר נמשכים וזו ממשיכה להיות הכוונה של הצהובים. שינויים צפויים בהרכב לקראת הלסינקי (חמישי, 19:45 בספורט4)

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

אף שעדיין לא השלים את קורס הפרו, לברק יצחקי יש היתר לאמן את מכבי תל אביב עד סוף העונה. בימים אלו המאמן הזמני של מכבי תל אביב עדיין בעיצומו של הקורס, מה שגרר הסקת מסקנה לפיה גם אם מכבי תל אביב תרצה שהוא ימשיך עד סוף העונה, בדומה לתהליך שהיה עם פטריק ואן לוון בעונה שעברה, יצחקי לא יוכל להיות על הקווים, אלא שמבדיקת הדברים עולה כי לא כך הדבר.

מכיוון שיצחקי נמצא בשלב מתקדם של הקורס, על אף שהוא טרם הגיש את משימת הסיום האישית שלו, יש לו היתר לאמן עד סוף העונה, כאילו תעודת הפרו כבר מצויה בידיו. היתר זה ניתן בשל התארכות הקורס וההחלטה באופ"א שבשלב כה מתקדם שלו החניכים יהיו כבר רשאים לאמן ככל המאמנים שיש ברשותם כבר תעודת פרו.

אתמול (שלישי), למשל, הציג יוסי בניון, אחד מחניכי הקורס, את משימת הסיום שלו. בפני יצחקי עדיין עומדת המשימה שהוא צריך להגיש למנהל הקורס וילי רוטנשטיינר, ולא מן הנמנע שהיא תהיה קשורה לפעילות שלו כרגע כמאמן הזמני של מכבי תל אביב.

ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בינתיים נמשך החיפוש אחר מאמן זר. ברק יצחקי/מאור אלקסלסי

למרות שמבחינה פורמלית הוא רשאי להיות על הקווים ללא הגבלת זמן, יצחקי לא מעוניין בכך ונראה שגם מקנדה לא מתכוונים לכפות זאת עליו. אחרי שאתמול בבוקר הגיעה הבשורה הסופית בדבר הוויתור של ולאדן איביץ' על תפקיד המאמן, במכבי תל אביב פועלים למציאת המועמד המתאים מבין שלל שמות שהוגשו להם על ידי סוכנים רבים מהארץ ומחו"ל.

אף שיש נטייה להכניס שיקולים שונים למכלול הסיבות שגרמו לאיביץ' לוותר על ההצעה, הסיבה המשמעותית ואולי היחידה היא סיבה משפחתית שבעטיה הוא לא היה יכול לקבל את ההצעה.

שחקני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מעידה ביתית מול הלסינקי תיחשב למפח נפש גדול. שחקני מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

בתוך כך, מכבי תל אביב תקיים הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול ה.י.ק הלסינקי במסגרת הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45 בספורט4). יצחקי צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול קרית שמונה, כך שלעדן שמיר, מתן חוזז ואדוארדו גררו סיכוי לפתוח.

אחרי הניצחון המוחץ 0:5 על הפינים בהלסינקי במחזור הקודם, עדיין תחת ואן לוון, כל תוצאה מלבד ניצחון מחר בבלומפילד תהיה הפתעה ותתקבל במפח נפש גדול. מחזיקת הגביע בטוחה ביכולתה להיאבק מול לאסק לינץ על ראשות הבית, במיוחד לאור העובדה שהאוסטרים עוד צריכים להגיע לישראל אחרי שהמשחק בין השתיים הסתיים בתיקו בקלגנפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully