וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ערערה, אוהדי בית"ר ירושלים יוכלו להגיע לפתח תקוה

2.11.2021 / 17:20

התובע הגיש ערעור בטענה כי לא ניתן להעניש בהרחקה ממשחקי חוץ, דיון צפוי להתקיים בשבוע הבא ועד אז ניתן עיכוב ביצוע לעונש. הקהל הירושלמי יתייצב גם למשחקי החוץ בחודש הבא?

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל ובראשה התובע עו"ר ניר רשף הגישו היום (שלישי) ערעור על העונש שהוטל על בית"ר ירושלים, לפיו אוהדיה לא יוכלו להגיע לשלושת משחקי החוץ הבאים.

לפי עו"ד רשף ואנשי המחלקה המשפטית, העונש שהושת על הירושלמים נוגד את תקנון ההתאחדות לכדורגל. גם הקבוצות שניזוקות, ביניהן מכבי פתח תקוה שכבר החלה במכירת כרטיסים למשחק ביניהן בשבת, אינן חלק בדבר ולא צריכות להיענש על כך. ואכן, עוד לפני שניתן העונש מכרה פתח תקוה מאות כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים.

שלט של ארגון "לה פמיליה" במשחק של בית"ר ירושלים בנוף הגליל. מאור אלקסלסי
הגיעו לנוף הגליל, יגיעו גם לפתח תקוה. אוהדי בית"ר/מאור אלקסלסי

"מדובר בעונש שניתן בהעדר סמכות, שכן מדובר בעונש אשר אינו נכלל בתקנון המשמעת והפרשנות של בית הדין", כתב עו"ד רשף בבקשתו לעיכוב ביצוע, "זו החלטה שעלולה לפגוע במי שלא היה צד לדיון ולא התאפשר לו לטעון טענותיו".

במכבי פתח תקוה שמחו לשמוע על כך ומסרו: "אנחנו מברכים על החלטת בית הדין לאפשר את כניסת קהל קבוצת בית"ר ירושלים למשחק בפתח תקווה בשבת הקרובה. לאחר שכבר נקנו מספר לא מבוטל של כרטיסים אנו מצפים שלאור ההחלטה מהיום קצב רכישת הכרטיסים למשחק יגדל".

לאור אותו ערעור שהגישה המחלקה המשפטית בטענה שמדובר בעונש שנוגד את התקנון, לא מן הנמנע שאוהדי בית"ר ירושלים יוכלו להגיע כרגיל גם לשלושת משחקי החוץ שאחרי פגרת הנבחרות, נגד בני סכנין, מכבי חיפה והפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully