וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית כהן ינותח וייעדר חודשיים נוספים, דגני צפוי לשוב להרכב

3.11.2021 / 14:27

המגן לא הצליח להתגבר על הפציעה ויטופל כירורגית, בית"ר ירושלים תישאר עם מגן ימני טבעי בודד לפחות עד ינואר. הבלם מתוכנן לשוב ל-11 נגד מכבי פתח תקוה, קומאן לשחקנים: "במצבנו היה עדיף להשיג נקודה"

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

עוד בשורה לא נעימה לבית"ר ירושלים. המגן עמית כהן, שבחודשיים האחרונים ניסה להתמודד עם פציעה במיניסקוס בעזרת מנוחה וחיזוקים לברך, לא הצליח להתגבר על הכאבים והצוות הרפואי של המועדון צפוי לקבוע לשחקן ניתוח שיגרום להיעדרות של חודשיים נוספים וישאיר את הקבוצה עם מגן ימני טבעי בודד, רועי הרמן, לפחות עד ינואר.

ההחלטה התקבלה היום באימון, שבתחילתו אסף המאמן ארווין קומאן את השחקנים ושוחח איתם על ההפסד הדרמטי ביום שני להפועל נוף הגליל: "אני מעריך את ההשקעה שלכם במשחק, 85 דקות כולם עבדו והיו מחוייבים. כשמקבלים כרטיס אדום בדקה החמישית במשחק חוץ, צריך להכניס בלם במקום חלוץ ולפעמים הסיטואציה היא שעדיף להשיג את הנקודה וחבל שחשבתם לנסות לנצח אחרי שהרחיקו להם שחקן, זה לא מה שביקשתי כי לא היו לכם אנרגיות ללחוץ אחרי 85 דקות עם שחקן פחות, בגלל זה ספגנו. עכשיו צריך להתרכז במכבי פתח תקוה, כולנו מבינים את המצב בטבלה וצריכים להגיע רעננים ולחזור עם ניצחון".

אדווין ג'סי, קשר בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ישלם את המחיר ויירד לספסל? אדווין ג'סי/מאור אלקסלסי

תמיר עדי ייעדר נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:40 ספורט3) בעקבות הכרטיס האדום שספג השבוע, כאשר אוראל דגני, שעלה מהספסל השבוע לבכורה מחודשת אחרי כחודשיים של היעדרות, צפוי לחזור להרכב במערך של שלושה בלמים יחד עם אופיר קריאף ומקס גרצ'קין. לירן רוטמן עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק הקרוב, כאשר בחלק הקדמי אדווין ג'סי עשוי לרדת לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully