וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר תלוי בתוצאה באוסטריה. אלחמיד יחזור להרכב

3.11.2021 / 12:50

מאמן הנבחרת עשוי להמשיך לקדנציה נוספת אם הנבחרת תסיים את הקמפיין עם שני ניצחונות ו-19 נקודות. בלם הפועל באר שבע צפוי לפתוח ביום שישי הבא בקלגנפורט אחרי שנעדר מהמשחקים האחרונים

תקציר: ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בתוספת הזמן/ספורט1

שינוי אחד צפוי בוודאות בהרכב נבחרת ישראל במשחק מול אוסטריה ביום שישי הבא בקלגנפורט במסגרת מוקדמות גביע העולם קטאר 2022, כאשר ג'ואל אבו חנא שפתח מול מולדובה ייעדר מסגל הנבחרת בשל פציעה ומי שצפוי להחליפו הוא בלם הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד.

כזכור, החמיץ אלחמיד את צמד המשחקים בהתכנסות בחודש שעבר בעקבות הרחקה במשחק הראשון ופציעה במשחק השני, אבל מאז הוא משחק בקביעות בהרכב הפועל באר שבע לצד מיגל ויטור והמאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר מתכוון להעלות אותו ב-11 לצד ניר ביטון ואיאד אבו עביד, שהיה הפתעת צמד המשחקים האחרון מול סקוטלנד ומולדובה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ישוב להרכב וצפוי לשתף פעולה עם אבו עביד וביטון. אלחמיד/ברני ארדוב

המשחק ביום שישי הבא מול אוסטריה בחוץ יהיה קריטי עבור הסיכויים של וילי רוטנשטיינר להמשיך כמאמן הנבחרת לקמפיין נוסף. אף שהלך הרוח סביב הנבחרת הוא שהמאמן האוסטרי יסיים אחרי הקמפיין הזה, הדברים לגמרי פתוחים ותלויים רבות באופן בו יסתיימו צמד המשחקים הבאים. מאחר שהמחזור האחרון יפגיש בעוד 12 ימים את נבחרת ישראל מול איי פארו החלשה בנתניה, העיניים של ראשי ההתאחדות לכדורגל יהיו נשואות למשחק מול אוסטריה בשישי הבא באיצטדיון בו מכבי תל אביב שיחקה בחודש שעבר מול לאסק לינץ בקונפרנס ליג.

ניצחון של ישראל על אוסטריה שכבר איבדה סיכוי להעפיל שלב וסיום הקמפיין עם שש נקודות מלאות ובסך הכל 19 נקודות, עשוי להוביל בסיטואציה מסויימת - בעיקר בשל האהדה הגדולה שהשחקנים רוחשים לרוטנשטיינר - להישארות האוסטרי לקדנציה נוספת. כך או אחרת, הדברים עדיין פתוחים והמאמן הלאומי יצטרך להוביל לניצחון בעוד תשעה ימים כדי להשאיר לו סיכוי סביר להמשיך.

עוד בוואלה!

ברק יצחקי קיבל היתר לאמן את מכבי תל אביב עד סוף העונה

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. ניב אהרונסון
עתידו תלוי בתוצאה שישיג במולדתו. וילי רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

מחרתיים אמור להתפרסם הסגל למשחקים מול אוסטריה ואיי פארו ונראה כי רוטנשטיינר יחזיר מלבד את אלחמיד גם את אוראל דגני ואיתן טיבי שהיו פצועים בחודש שעבר. עדיין לא ברור אם עומר אצילי יוחזר לסגל אחרי שנעדר מההתכנסות הקודמת בשל פציעה. באשר להרכב, אופיר מרציאנו ימשיך בין הקורות אף שהוא לא משחק בפיינורד, לאחר שרשם הופעה מצויינת בגלזגו על אף שלושת השערים שהנבחרת ספגה מסקוטלנד.

הנבחרת תטוס לאוסטריה ביום שני הקרוב, למחרת הדרבי התל אביבי, ותפגוש שם את הליגיונרים שיגיעו מהמדינות בהן הם משחקים. המשחק יערך מחוץ לוינה, בעיר קלגנפורט שמרוחקת כ-4 שעות נסיעה מהבירה, וההערכה היא שכ-8000 אוהדים אוסטרים יגיעו לצפות בו אחרי שאוסטריה איבדה סיכוי בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully