וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום עגום לקמפיין: אוהדי נבחרת הונגריה הורחקו מהמשחק בפולין

בעקבות העימותים האלימים בוומבלי, פיפ"א הודיעה כי לא תאושר כניסת קהל הונגרי למשחק סיום מוקדמות מונדיאל 2022 בוורשה

תקציר: אנגליה - הונגריה 1:1/ספורט 1

העימותים האלימים באצטדיון וומבלי הובילו להרחקת האוהדים ההונגרים ממשחק מוקדמות המונדיאל בפולין ב-15 בנובמבר. כחודש אחרי שהקהל ההונגרי התעמת עם כוחות האבטחה באנגליה באירוע שעורר לא מעט הדים וגרם לנזק רב, פיפ"א הודיעה הערב (שני) שהונגריה לא תוכל ליהנות מתמיכת אוהדיה במשחק בוורשה במסגרת המחזור האחרון בבית.

נבחרת הונגריה, אחת המפתיעות ביורו האחרון, צברה במוקדמות מונדיאל 2022 11 נקודות אחרי שמונה משחקים ועל הנייר עוד נשאר לה סיכוי תיאורטי לתפוס כמעט נגד כל הסיכויים את המקום השני בבית, אולם ביום שישי נבחרת פולין תתארח באנדורה ואם וכאשר תנצח שם היא תשמור על פער 6 נקודות ביניהן ותסיים את סיכוייה של הונגריה להעפיל למונדיאל בקטאר בשנה הבאה.

מהומות ביציע של אוהדי נבחרת הונגריה בוומבלי. רויטרס
המהומות ביציעי וומבלי. עונש קשה נוסף להונגרים/רויטרס

האוהדים ההונגרים תוקפים את כוחות האבטחה בלונדון

ההתאחדות ההונגרית גם נקנסה ב-75 אלף פרנק שוויצרי (כ-70 אלף יורו) בעקבות האירועים שהתרחשו בלונדון ב-12 באוקטובר, עונשים קשים כחלק מהמלחמה של פיפ"א באלימות ובגזענות.

כזכור, הונגריה כבר נענשה בצורה קשה בחודש כשהוטל עליה קנס בגובה 200 אלף פרנק שוויצרי וקיום שני משחקי בית ללא קהל בעקבות קריאות גזעניות קשות ומכוערות שהשמיעו אוהדיה במשחק הקודם נגד אנגליה, בתחילת חודש ספטמבר בבודפשט. לכן, הונגריה אירחה את אלבניה בחודש שעבר ללא קהל וגם ביום שישי הבא נגד סן מרינו המשחק יתקיים בדלתיים סגורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully