וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי גרמיו השתוללו בתום ההפסד וריסקו עמדת VAR

האוהדים הזועמים פרצו לכר הדשא לאחר ה-3:1 הביתי מול פלמייראס בליגה הברזילאית בעקבות החלטת שיפוט שלטענתם עלתה בהפסד

תקציר: גרמיו - פלמייראס 3:1/ספורט1

תקופה לא פשוטה עוברת על גרמיו. מועדון הפאר הברזילאי שהניף את גביע ליברטדורס רק לפני ארבע שנים נקלע למצב לא פשוט ונמצא על סף ירידת ליגה. מצב הקבוצה החמיר לאחר ההפסד אמש (ראשון) 3:1 בבית לפלמייראס, כאשר במהלך המשחק נפסל שער לזכות המארחת בשל טענת נבדל. בסיום המשחק, חלק מאוהדי הקבוצה הזועמים סירבו לקבל את רוע הגזירה והחלו לתקוף את אוהדי הקבוצה האורחת.

האוהדים המקומיים לא הסתפקו בכך, כשחלקם פרצו לכר הדשא ורצו ישירות לעמדת ה-VAR, זאת בזמן ששחקני שתי הקבוצות נמלטים למנהרות בדרך לחדרי ההלבשה. המתפרעים הספיקו להשליך כיסאות ושלטי פרסום לכל עבר, לפני שכוחות המשטרה נכנסו לכר הדשא עם אמצעים לפיזור הפגנות. האירוע לא הסתיים שם, כאשר האוהדים התעמתו עם השוטרים בחניון לאחר מכן.

צפו באוהדים משמידים את עמדת ה-VAR

בברזיל כבר מדברים על העונש הצפוי לגרמיו, כאשר זו לא הפעם הראשונה שאוהדיה מעורבים בתקרית אלימה. בתקשורת המקומית מדברים על כך שהקבוצה תיאלץ לנדוד מאצטדיונה הביתי למשך עשרה משחקי בית בנוסף לקנס כספי בגובה 18 אלף דולר בשל פריצת האוהדים למגרש.

בנוסף, ייתכן שהקבוצה תעמוד לדין בעבור קריאות גזעניות של הקהל לעבר אוהדי פלמייראס. גרמיו כבר עמדה לדין לפני מסר שנים בשל קריאות גזעניות של אוהדיה לעבר שוער סנטוס.

בתום 27 משחקים בליגה הברזילאית ממוקמת גרמיו במקום ה-19 והלפני אחרון, כשהיא עם שבע נקודות פחות מבאהיה שנמצאת מעל הקו האדום, אך גם עם שני משחקים חסרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully