וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אשמח לחזור לברצלונה בעתיד". סרחיו ראמוס ישוחרר?

כוכב פריז סן ז'רמן בריאיון בספרד: "אשמח לעזור למועדון להישאר בין הגדולים בעולם". בצרפת שוב מדווחים שהבלם עשוי לעזוב

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

כחודשיים אחרי המעבר המתוקשר לפריז סן ז'רמן התראיין ליאונל מסי לתקשורת הספרדית. הכוכב הארגנטינאי פתח את ביתו לעיתונאים ושוחח איתם ארוכות בנוגע לעזיבה של ברצלונה, הסיכוי שיחזור לשם בעתיד ועוד נושאים בוערים.

"לחזור לברצלונה מתישהו? כן. תמיד אמרתי שאשמח לעזור למועדון. אשמח להיות מזכיר טכני מתישהו. אם תהיה לי הזדמנות לעשות את זה בבארסה, אשמח לתרום בחזרה כי זה המועדון שאני אוהב ואשמח שהוא ימשיך להצליח, ימשיך לצמוח ויישאר אחד הטובים בעולם".

הריאיון המלא יפורסם במהלך יום שני ובינתיים רק ניתנו כמה "טיזרים" לקראת פרסומו.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
עוד יחזור לברצלונה בעתיד? מסי/רויטרס

עוד בבירת צרפת: הדיווחים אודות עתידו הלא ברור של סרחיו ראמוס בפריז סן ז'רמן מתגברים ובצרפת טוענים שוב שהקבוצה עשויה לשחרר את הבלם בינואר, ארבעה חודשים בלבד אחרי שהצטרף.

ראמוס עדיין לא רשם הופעה רשמית במדי פריז והוא מתמודד עם פציעה טורדנית. המשחק האחרון שלו למעשה היא ההפסד 2:0 לצ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות בתחילת מאי והוא לא שיחק כבר חצי שנה.

פריז לא מרשימה עד כה, אבל מוליכה את הטבלה הצרפתית בבטחה ולפי "לה פריזיאן", במועדון משוכנעים ש"שחרור שלו הוא תסריט אפשרי".

לבלם בן ה-35 יש חוזה עד קיץ 2023 ופרידה ממנו תאלץ את המועדון העשיר להגיע לסיכום כספי שיכלול פיצוי. ראמוס שיחק בריאל מדריד בשנים 2005-2021, אבל גדל כמובן בסביליה. לפני שהצטרף לפריז סן ז'רמן, הוא הוזכר כמה פעמים כמועמד לחזור לקבוצת נעוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully