וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שתקף שופט ויואשם בניסיון רצח הורחק לשנתיים מהמגרשים

וויליאם ריביירו, שבעט בצורה אכזרית בראשו של שופט במהלך משחק, לא ישוב למגרשים עד 2023 לפחות. יואשם בניסיון רצח?

וויליאם ריביירו, הכדורגלן הברזילאי שנעצר ועל פי דיווחים יואשם בניסיון רצח אחרי שתקף שופט בצורה קשה במהלך משחק, הורחק לשנתיים מהמגרשים, כך דווח היום (רביעי) בתקשורת הברזילאית.

כזכור, במהלך המשחק בין גוארני לקבוצת המילואים של סאו פאולו בליגה של מדינת גאושו, הכדורגלן בן ה-30 החליט לתקוף את שופט המשחק, רודריגו קריביז'ארו, בצורה בוטה ומסוכנת, שסיכנה את חייו, ובעט בו בצווארו בעוצמה. הוא מואשם בניסיון רצח, לאור הבעיטה המסוכנת והנסיבות, עבירה שהעונש עליה הוא בן 12 ל-30 שנה. בינתיים החליטה ההתאחדות המקומית להרחיקו מהמגרשים עד 2023, לפחות.

צפו בתקרית המזעזעת

וויליאם ריביירו שחקן ברזילאי שתקף שופט במהלך משחק/אתר רשמי

בסרטון נראה ריביירו מפיל את השופט לכר הדשא ומיד לאחר מכן שולח בעיטה חזקה לראשו, שגרמה לו לאבד את ההכרה. בעקבות זאת, השחקנים המבוהלים קראו לצוות הרפואי, שהעניק לשופט טיפול ראשוני על כר הדשא. לאחר מספר דקות הוא פונה באמבולנס להמשך טיפול בבית חולים, שם שב להכרה אך נותר להשגחה, בטרם שוחרר לאחר פחות מיממה.

מיד לאחר המקרה ריביירו נעצר על ידי צוות שיטור שנכח באצטדיון, והוא נלקח להמשך חקירה בתחנת משטרה מקומית. הוא תוחקר במשך שעות ארוכות והוחזק במעצר, אבל לתדהמת רבים - הוא שוחרר בערבות לאחר שעות ספורות. "הוא יכול היה להרוג את השופט", נטען בברזיל על התקרית הקשה. התובע טען כי מדובר בעבירה מסוכנת במיוחד לאור העובדה ש"מדובר בספורטאי מקצועני, בעל עוצמות חזקות, והוא לקח סיכון גדול מאוד כשהחליט לבעוט באדם בראש... הוא חזק בהרבה מאדם ממוצע, והצילומים מראים שהוא ניסה להרוג אותו".

עוד בוואלה!

הכדורגלן שתקף את השופט יואשם בניסיון רצח, בברזיל גילו: יש לו עבר פלילי

לכתבה המלאה
וויליאם ריביירו שחקן ברזילאי שתקף שופט במהלך משחק. צילום מסך, צילום מסך
לא ישחק כדורגל בזמן הקרוב. ריביירו/צילום מסך, צילום מסך

כמובן שהמשחק הופסק בעקבות המקרה לאחר כשעה, כשההתאחדות המקומית כבר הודיעה שהיא תפתח בחקירת המקרה. "תפילותינו עם שופט המשחק", הגיבו בגוארני לתקרית. "כלום, אבל כלום לא מצדיק אלימות". "מה שקרה מצער מאוד", הגיבו בסאו פאולו. "דווקא ביום שבו שמחנו וחגגנו, אנחנו נאלצים להתמודד עם אחת התקריות האלימות הכי קשות שנראו בכדורגל הברזילאי. אנחנו מצטערים ומתביישים, ומחזקים את השופט ומשפחתו. חוזהו של השחקן הותר מיידית, ובנוסף, ננקוט נגדו בכל האמצעים האפשריים".

זו הייתה הקבוצה ה-15 בקריירה של ריביירו, ובברזיל גילו ומצאו שלשחקן יש היסטוריה אלימה גם על המגרש וגם מחוצה לו: כבר כשחקן נוער הוא תקף שופט, ובעבר אף היכה אבא של שחקן יריב. כמו כן היו לו היתקלויות עם המשטרה: הוא נעצר שלוש פעמים על מעורבות בתקריות אלימות, שכללו פציעות גופניות. הוא סירב לשתף פעולה עם חקירת המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully