וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור" הולנדי: האוהד שסחב 48 כוסות בירה לחבר'ה ביציע הפך ללהיט ויראלי

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 14:15

אוהד טוונטה תועד מחזיק חמישה מגשים עמוסים בבירה לקול תשואות הקהל, סיפר ש"לא נשפכה אפילו טיפה אחת!" וחשף: זה ממש לא השיא

אוהד כדורגל הפך ללהיט ויראלי בסוף השבוע בהולנד, אחרי שתועד סוחב 48 כוסות בירה שקנה לחבריו במהלך משחק בליגה ההולנדית. מדובר בכריסטיאן רוטגרינג, 23, שצולם כשהוא מחזיק בידיו חמישה קרטונים מלאים בכוסות בדרך לחברים שלו. הוא זכה לתשואות מאוהדים ביציע על הביצוע, ולאחר שאף צולם והופיע בשידור בטלוויזיה ההולנדית הפך לגיבור מקומי. "ולא נשפכה לי טיפה אחת", סיפר בגאווה.

רוטגרינג, אוהד טוונטה, אמר: "אנחנו תמיד הולכים למשחקים חבורה של חברים, ובכל פעם מישהו אחר אחראי על קניית הבירות. הפעם החלטתי שאין לי כוח ללכת שובו ושוב, אלא שאביא את כל השתייה בפעם אחת. זה לא היה קל, הייתי צריך לעבור במעברים צרים ולטפס במדרגות, אבל הלך מצוין, לא נשפכה אפילו טיפה".

ומרשים מזה - לדבריו זה ממש לא שיא. "חבר שלי יוכן הצליח פעם להביא 50 כוסות בפעם אחת", סיפר האוהד, שזכה ל"תהילה" בקרב אוהדים הולנדיים שיודעים להעריך את המשימה שהשולמה: "לדעתי קיבלתי באינסטגרם משהו כמו 300 הצעות חברות... ראיתי ביום ראשון את התקציר של המשחק, ופתאום הטלפון שלי התחיל להתפוצץ מהודעות". כאמור, גם הקהל ביציעים החל לעודד אותו בעודו צועד למושב שלו, כולל קריאות: "קדימה! יש לך את זה!".

רוטגרינג אמר שלמזלו הגדול, הוא לא פספס אירוע משמעותי במשחק מול ווילם II, בזמן הציפייה הארוכה שלו למזיגת הכוסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully