וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד הכרה על כר הדשא: שחקן בעט בראשו של שופט במהלך משחק ונעצר

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 11:02

אזהרת צפייה: ברזיל סוערת בעקבות התקיפה האלימה של קשר סאו פאולו, שהובל באזיקים לתחנת משטרה. קבוצתו הודיעה שחוזהו הותר, השופט עדיין מאושפז בבית חולים

וויליאם ריביירו שחקן ברזילאי שתקף שופט במהלך משחק/אתר רשמי

סערה בברזיל בעקבות תקיפה קשה של שופט במהלך משחק בליגה של מדינת גאושו. במהלך המשחק בין גוארני לקבוצת המילואים של סאו פאולו, מסיבה שאינה ידועה, החליט וויליאם ריביירו לתקוף את שופט המשחק.

בסרטון שהפך ויראלי בתוך דקות, נראה ריביירו מפיל את השופט לכר הדשא ומיד לאחר מכן שולח בעיטה חזקה לראשו, שגרמה לו לאבד את ההכרה. בעקבות זאת, השחקנים המבוהלים קראו לצוות הרפואי, שהעניק לשופט טיפול ראשוני על כר הדשא. לאחר מספר דקות הוא פונה באמבולנס להמשך טיפול בבית חולים, שם שב להכרה אך נותר להשגחה.

מיד לאחר המקרה ריביירו נעצר על ידי צוות שיטור שנכח באצטדיון, והוא נלקח להמשך חקירה בתחנת משטרה מקומית. על פי דיווחים בברזיל, הוא תוחקר במשך שעות ארוכות והוא מוחזק במעצר.

יש לציין כי המשחק הופסק בעקבות המקרה לאחר כשעה, כשההתאחדות המקומית כבר הודיעה שהיא תפתח בחקירת המקרה.

"תפילותינו עם שופט המשחק", הגיבו בגוארני לתקרית. "כלום, אבל כלום לא מצדיק אלימות". "מה שקרה מצער מאוד", הגיבו בסאו פאולו. "דווקא ביום שבו שמחנו וחגגנו, אנחנו נאלצים להתמודד עם אחת התקריות האלימות הכי קשות שנראו בכדורגל הברזילאי. אנחנו מצטערים ומתביישים, ומחזקים את השופט ומשפחתו. חוזהו של השחקן הותר מיידית, ובנוסף, ננקוט נגדו בכל האמצעים האפשריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully