וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר חזרו? איקרדי לנארה: "תודה שאת ממשיכה לסמוך עליי"

גירושין? לא כל כך מהר. בארגנטינה טוענים שנארה סלחה לחלוץ, שהתנצל באינסטגרם על הבגידה: "כואב מאוד לפגוע באנשים הכי קרובים אליך". ואיך קשור קשר הנבחרת ואתלטיקו מדריד?

ההיעדרות של מאורו איקרדי ממשחקה של פריז סן ז'רמן מול ר.ב לייפציג בליגת האלופות בהחלט השתלמה לו. הוא אמנם לא לקח חלק בניצחון הגדול על הגרמנים, אך הצליח לפייס את זוגתו בשנים האחרונות, וונדה נארה, שלפני מספר ימים נפרדה ממנו דרך הרשתות החברתיות, אחרי שלטענתה הוא בגד בה עם חברתה הטובה.

"תודה לך אהובתי על כך שאת ממשיכה לסמוך על המשפחה היפה שלנו", רמז איקרדי באינסטגרם על הקאמבק לבחירת לבו, בליווי תמונה משותפת שלהם. "תודה על כך שאת המנוע שלנו, אני אוהב אותך. כואב מאוד לפגוע באנשים הכי קרובים אליך, אבל הדרך הטובה ביותר להחלים היא לסלוח".

בינתיים, בארגנטינה מפרסמים שכדורגלן נוסף נכנס לתמונה - קשרה של אתלטיקו מדריד ונבחרת ארגנטינה, רודריגו דה פול, שעל פי דיווחים במדינתו ניהל קשרים רומנטיים עם צ'ינה סוארס - היא הדוגמנית שעל פי הטענות של נארה בילתה עם בעלה.

"הם משוגעים", הגיב דה פול לנושא. "אני לא יודע איך הגיעו לזה בכלל, כי מעולם לא ראיתי את האישה הזו. אני נשבע בבתי פרנססקה שמעולם לא ראיתי או דיברתי איתה".

הבלגן בין השניים החל כשנארה פרסמה סטורי מפתיע בחשבון האינסטגרם שלה. "הרסת עוד משפחה בשביל זונה", כתבה נארה, לפני שמיהרה למחוק אותו. בנוסף היא הסירה עוקב מאיקרדי לפני שמחקה את כל תמונותיהם המשותפות מהדף שלה. בעקבות זאת, שמועות ודיווחים רבים החלו סביב הנושא. "הם נפרדו וצפויים להתגרש בקרוב", נכתב בתקשורת בארגנטינה. "נארה החליטה להיפרד ממאורו אחרי שהוא בגד בה עם חברה קרובה שלה - יוחניה 'צ'ינה' סוארס - שחקנית וזמרת ארגנטינאית שפרצה לתודעה המקומית בתוכנית ריאליטי כשהייתה בת 11 בלבד, ומאז שיחקה בסרטים וסדרות.

איקרדי כזכור, לא נכלל בסגל פריז סן ז'רמן למשחק מול לייפציג בצ'מפיונס. למעשה, עוד לפני הקאמבק, הוא המריא למילאנו בניסיון לפייס את רעייתו ובירך אותה באינסטגרם לרגל יום האם שצוין בארגנטינה, אבל וונדה התעלמה ופרסמה סטורי בו הציגה את היד שלה וכתבה: "אני מעדיפה את היד שלי בלי טבעת עליה". על פי "קלארין", מה שהצית את הסיפור היה מסר ששלח מאורו לצ'ינה סוארס, אחרי שזו כתבה צ'ינה לו: "הייתי שמחה לפגוש אותך במועדון בחלק של העולם שבו אף אחד לא מכיר אותך".

סוארס, אגב, הכחישה כל קשר לפרשה וטענה באמצעות מקורביה: "אין לי מושג מאיפה כל זה הגיע. אני בכלל לא מכירה אותם. אני רק לאחרונה נפרדתי מבעלי, אז אקפוץ לקשר חדש?". כאשר אחת מחברותיה ביקשה ממנה להגיב בתקשורת כדי לטהר את שמה, אמרה לה סוארס: "אין לי כל כוונה לדבר על הנושא, זה לא קשור אליי. שיבדקו את עצמם אם מה שהם מפרסמים זה נכון".

אין זו הפעם הראשונה שהשניים מככבים בכותרות בהקשרים שליליים. לפני כחצי שנה בתקשורת האיטלקית דיווחו על משבר בין השניים, לאחר שאיקרדי כינה את נארה "כלבה", בפוסט שהעלה לאינסטגרם. החלוץ העלה תמונה משותפת שלו עם נארה, ביחד עם הכלב המשותף שלהם וכתב: "הכלב והכלבה שלי". בתקשורת האיטלקית תקפו את החלוץ, אך זוגתו יצאה להגנתו: "כמה מצחיק, הוא התכוון לכתוב את זה בספרדית, אבל בגלל התרגום הכול השתבש. בכל מקרה, מאורו אוהב מאוד חיות ואין סיכוי שהוא ישתמש בהן כדי לקלל. מגוחך שיש אנשים שחשבו שהוא רצה להעליב אותי".

לפני מספר שנים שחקן העבר האיטלקי דניאלה אדאני, חשף כי במקרים רבים, השניים נוהגים לקיים יחסי מין לא פחות מ-12 פעמים ביום. "אני לא יודעת מה להגיד", הגיבה בעבר נארה לדבריו של המאמן אנטוניו קונטה, שטען שאסור לכדורגלנים להתאמץ בזמן יחסי מין. "שינסה לפני משחק ויראה שזה לא כל כך נורא. בכל מקרה מאורו מקצוען ואנחנו לא שוכבים לפני משחקים. אבל אחרי משחקים? זה כבר סיפור אחר, למרות שזה תלוי בתוצאת המשחק. אם הוא מפסיד, הוא אפילו לא רוצה להסתכל עליי".

הסיפור בין נארה לאיקרדי התפוצץ בנובמבר 2013, אז יצאה לאור הבגידה הגדולה כאשר איקרדי נשא לאישה את וונדה נארה, גרושתו של חברו מקסי לופס. לופס השבור טען אז כי עולמו חרב עליו, בעוד נארה מיהרה להסביר שמקסי בגד בה עשרות פעמים לפני כן, ואילו היא פצחה ברומן עם איקרדי רק לאחר שהחל הליך הגירושין. הסכסוך רק החמיר כאשר איקרדי קעקע על גופו את שלושת ילדיו של לופס, ועם השנים נרשמו תקריות נוספות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully