וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרסת עוד משפחה בשביל זונה": נארה נפרדה מאיקרדי בסטורי

הזוג הפרובוקטיבי בדרך לגירושין אחרי שנארה טענה ברשתות החברתיות שהחלוץ בגד בה עם חברתה הטובה, שחקנית וזמרת מוכרת. הפרטים המלאים (והתמונות) בפנים

במשך שנים ארוכות נחשב החלוץ הארגנטינאי מקסי לופס לבדיחה. לפני כשמונה שנים, ב-2014, גרושתו התחתנה עם מי שהיה חברו הקרוב, מאורו איקרדי, שלקח את ילדיו של לופס תחת חסותו. ומאז? היה נראה שאהבה פורחת; השניים נראו צמודים ואוהבים, והקפידו לתעד כל רגע מהקשר שלהם ברשתות החברתיות. אלא שהלילה (בין שבת לראשון) נראה שלופס קיבל את הנקמה שלה הוא חיכה כל כך הרבה זמן, אחרי שנארה הודיעה על פרידה מאיקרדי ברשתות החברתיות.

"הרסת עוד משפחה בשביל זונה", פרסמה הלילה נארה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, לפני שמיהרה למחוק אותו. בנוסף היא הסירה עוקב מחלוץ פריז סן ז'רמן אותו היא מייצגת לפני שמחקה את כל תמונותיהם המשותפות מהדף שלה.

וונדה נארה. צילום מסך, צילום מסך
נפרדה מאיקרדי. נארה/צילום מסך, צילום מסך

"הם נפרדו וצפויים להתגרש בקרוב", נכתב בתקשורת בארגנטינה. "נארה החליטה להיפרד ממאורו אחרי שהוא בגד בה עם חברה קרובה שלה - יוחניה 'צ'ינה' סוארס. וונדה אישרה את הידיעה לקר ויינשטיין, עיתונאית ארגנטינאית ממוצא יהודי שחשפה את הסיפור.

צ'ינה סוארס, שעל פי הדיווחים הבגידה של איקרדי עימה הובילה לפירוק הנישואים עם נארה, היא שחקנית וזמרת ארגנטינאית. היא פרצה לתודעה המקומית בתוכנית ריאליטי כשהייתה בת 11 בלבד, ומאז שיחקה בסרטים וסדרות.

מאורו איקרדי שחקן אינטר ביציע עם רעייתו וונדה נארה. רויטרס
הרס עוד משפחה? איקרדי ונארה/רויטרס

הסיפור בין נארה לאיקרדי התפוצץ בנובמבר 2013, אז יצאה לאור הבגידה הגדולה כאשר איקרדי נשא לאישה את וונדה נארה, גרושתו של חברו מקסי לופס. לופס השבור טען אז כי עולמו חרב עליו, בעוד נארה מיהרה להסביר שמקסי בגד בה עשרות פעמים לפני כן, ואילו היא פצחה ברומן עם איקרדי רק לאחר שהחל הליך הגירושין. הסכסוך רק החמיר כאשר איקרדי קעקע על גופו את שלושת ילדיו של לופס, ועם השנים נרשמו תקריות נוספות בין הצדדים.

לפני כחצי שנה בתקשורת האיטלקית דיווחו על משבר בין השניים, לאחר שאיקרדי כינה את נארה "כלבה", בפוסט שהעלה לאינסטגרם. החלוץ העלה תמונה משותפת שלו עם נארה, ביחד עם הכלב המשותף שלהם וכתב: "הכלב והכלבה שלי". בתקשורת האיטלקית תקפו את החלוץ, אך זוגתו יצאה להגנתו: "כמה מצחיק, הוא התכוון לכתוב את זה בספרדית, אבל בגלל התרגום הכול השתבש. בכל מקרה, מאורו אוהב מאוד חיות ואין סיכוי שהוא ישתמש בהן כדי לקלל. מגוחך שיש אנשים שחשבו שהוא רצה להעליב אותי".

מאורו איקרדי שחקן אינטר עם בת זוגו וונדה נארה. רויטרס
לא יתחבקו בקרוב. נארה ואיקרדי בימים יפים יותר/רויטרס

השניים עלו לא פעם לכותרות באיטליה ובארגנטינה. לפני מספר שנים שחקן העבר האיטלקי דניאלה אדאני, חשף כי במקרים רבים, השניים נוהגים לקיים יחסי מין לא פחות מ-12 פעמים ביום. "אני לא יודעת מה להגיד", הגיבה בעבר נארה לדבריו של המאמן אנטוניו קונטה, שטען שאסור לכדורגלנים להתאמץ בזמן יחסי מין. "שינסה לפני משחק ויראה שזה לא כל כך נורא. בכל מקרה מאורו מקצוען ואנחנו לא שוכבים לפני משחקים. אבל אחרי משחקים? זה כבר סיפור אחר, למרות שזה תלוי בתוצאת המשחק. אם הוא מפסיד, הוא אפילו לא רוצה להסתכל עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully