וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה לעזאזל קרה לו?": כך נראה סמיר נאסרי כשבועיים לאחר הפרישה

שחקן העבר בן ה-34 טיפח כרס מרשימה וגנב את ההצגה במשחק בין אגדות מארסיי לכוכבים אחרים: "נראה שלמקדונלדס יש לקוח חדש"

משחק ראווה נערך הערב (רביעי) בסטאד ולודרום בין אגדות מארסיי לקבוצת כוכבים מטעם יוניצף, שבה נכללו בין היתר גם הכדורסלן טוני פארקר, הג'ודוקא טדי רינר והטניסאי בנואה פר. דידייה דרוגבה כיכב עם שלושער, במשחק בו גייס מעל 427 אלף יורו לטובת מוסדות חינוך בחוף השנהב, אבל מי שגנב את ההצגה היה בכלל סמיר נאסרי.

הקשר בן ה-34 הודיע על פרישה מכדורגל רק לפני כשבועיים וחצי, אבל מסתבר שהשנה האחרונה שבה לא שיחק (מאז התרת החוזה באנדרלכט) גרמה לו לזנוח כל אורח חיים ספורטיבי ולהופיע למשחק עם כרס מפתיעה למדי. התמונות של נאסרי הפכו במהרה לוויראליות וגררו שלל תגובות ברשתות החברתיות.

נאסרי היה חלק משנתון 87 המבטיח של צרפת, יחד עם קארים בנזמה, ז'רמי מנז וחאתם בן ארפה. הוא החל את דרכו במארסיי, ממנה המשיך לעשור מוצלח בפרמיירליג במדי ארסנל ומנצ'סטר סיטי, כאשר עם התכולים הוא זכה בשתי אליפויות. לאחר מכן המשיך נאסרי לקדנציות בסביליה, אנטליאספור, ווסטהאם ואנדרלכט, ובמהלך השנים היה מעורב בלא מעט פרשיות שונות, כשבעקבות האחרונה גם הושעה ב-2018 בגין שימוש בחומרים אסורים.

במשחק הראווה נאסרי שיתף פעולה במדי מארסיי עם אגדות כמו דרוגבה, רובר פירס, פביאן בארטז, מרסל דסאיי, ג'יבריל סיסה ופבריציו רבאנלי, כשחלוץ העבר טאופילו מאולידה כבש שער והקדיש אותו לבעלים המנוח ברנאר טאפי שהלך לעולמו בשבוע שעבר. אצל כוכבי יוניצ"ף, אותם אימן ארסן ונגר, הג'ודוקא רינר הבריק עם בישול לנהג הפורמולה 1 פייר גאסלי, אבל לא מנע הפסד 7:4.

הבישול של טדי רינר

ההקפצה הנפלאה של בנואה שיירו

עוד שיחקו: דויד טרזגה, ריקרדו קרבאליו, כריסטיאן קראמבו, אריק אבידל, פטריק קלייברט, אסטבן קמביאסו, גאיסקה מנדייטה ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully