וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי פרש בגיל 34: "ההשעיה הוציאה אותי מהמסלול"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 13:22

קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת לשעבר הודיע על סיום הקריירה ונזכר בהרחקה שספג ב-2018: "זה פגע בי קשות. לא לקחתי שום סם"

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

אחד הכדורגלנים הפרובלמטיים ביותר בדור האחרון, סמיר נאסרי, הודיע היום (ראשון) על פרישתו ממשחק פעיל בגיל 34. הקשר, שלא שיחק מאז שנזרק מאנדרלכט לפני כשנה וחצי, הסביר על גבי העיתון "לה ז'ורנל דו דימאנש" את הסיבות להחלטתו לפרוש, בדגש על אירוע אחד במהלך הקריירה.

נאסרי, שמשמש היום כפרשן ברשת "+ Canal", סיפר כי היחסים שלו עם משחק הכדורגל השתנו לאחר עונש ההשעיה שספג ב-2018 בגין שימוש בחומרים אסורים. "האירוע הזה פגע בי קשות. זו הייתה רק זריקה של ויטמינים בגלל שהייתי חולה. זה היה יותר מלא הוגן, לא לקחתי שום סם. זה הוציא אותי מהמסלול".

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
התחיל כהבטחה והידרדר בהמשך. סמיר נאסרי/רויטרס

נאסרי נחשב להבטחה גדולה בתחילת הקריירה שלו, שנפתחה במארסיי, ממנה המשיך לעשור מוצלח בפרמיירליג במדי ארסנל ומנצ'סטר סיטי, כאשר עם התכולים הוא זכה בשתי אליפויות. לאחר מכן המשיך נאסרי לקדנציות בסביליה, אנטליאספור, ווסטהאם ואנדרלכט.

על העונות האחרונות בקריירה אמר הקשר הפורש: "בווסטהאם הגעתי למאמן שהכרתי, מנואל פלגריני, וזה היה מושלם - אבל נפצעתי שלוש פעמים ברצף. ואז וינסנט קומפני התקשר אליי כדי שאבוא לאנדרלכט. זה עורר אצלי רגשות, גם הרעיון להיות שחקן וגם לעזור קצת לצוות המקצועי. בגלל שהייתי רוצה לאמן, אמרתי לעצמי שאני אלמד אצלו. אבל זה לא הלך כמתוכנן, הליגה הופסקה בגלל התפרצות הקורונה ואחרי זה לא הרגשתי את הצורך להמשיך. שום דבר לא אתגר אותי ולא הייתי יכול לדמיין את עצמי חוזר לצרפת אם זה לא למארסיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully