וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור למנהלו של חביב: "אני שונא אותך אחי, כשתמות - אחגוג"

לוחם ה-MMA שוב הסתבך לאחר שהעליב בצורה בוטה בטוויטר את מנהלו האישי של יריבו המר. האירי מחק לאחר מכן את סדרת הציוצים

הסכסוך המתמשך בין לוחמי ה-MMA קונור מקגרגור וחביב נורמגומדוב מסרב להסתיים וממשיך לספק כותרות. האירי, שהפסיד בפעם האחרונה שהשניים נפגשו בזירה במסגרת ה-UFC תקף בסדרת ציוצים את מנהלו האישי של חביב עלי עבדלעזיז והצהיר כי הוא יחגוג כאשר עבדלעזיז ימות. לאחר זמן קצר מקגרגור מחק את הציוצים, אך אלה צולמו והופצו ברחבי הרשת.

בדין ודברים שהתפתח ברשת בין השניים לאחר עוד החלפת העלבות בין מקגרגור לחביב, הגיב מנהלו של הלוחם הרוסי לקונור: "אתה שוב שותה, הוא לקח את הנשמה שלך ולעולם לא תקבל אותה בחזרה, פרחח". מקגרגור, שלא ידוע כאחד שנוצר את לשונו, ענה עם ציוץ הלועג למחוז דגסטן, משם מגיעים עבדלעזיז וחביב. לאחר מכן הוסיף כלפי עבדלעזיז: "אני שונא אותך אחי, כשתמות - אחגוג".

"אתה חולה", ענה לו עבדלעזיז. "אתה חושב שזה מצחיק? סיימתי להגיב לאדם חולני כמוך". כאמור, מקגרגור מחק את הציוצים בהם איחל מוות למנהלו של חביב, אך אלה צולמו והופצו. כזכור, מקגרגור מתאושש בימים אלה לאחר ששבר את רגלו בהפסד לדסטין פורייה ביולי האחרון.

ב-2018, לאחר חודשים של דם רע בין השניים, נפגשו חביב נורמגומדוב וקונור מקגרגור לקרב על אליפות העולם במשקל קל, בו ניצח חביב לאחר שהכניע בחניקה את יריבו. בסיום הקרב פרצה מהומה כאשר חברי פמלייתו של הרוסי התעמתו עם מקגרגור בתום הקרב מה שגרר מהומה גדולה בסיום. היריבות בין השניים ממשיכה גם לאחר שחביב הודיע על פרישה, וכאמור עודנה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully