וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי שמחה שניפגש במקום בו איש לא מכיר אותך": סערת איקרדי-נארה

בארגנטינה טוענים כי התשובה של חלוץ פ.ס.ז' להודעה הזו מצד החברה איתה נטען שבגד, היא שהובילה לפיצוץ. איקרדי ניסה לפייס את נארה, שהתעלמה והגיבה בסטורי: "מעדיפה את היד שלי ללא הטבעת עליה"

המשבר ביחסים בין מאורו איקרדי לוונדה נארה ממשיך להעסיק את התקשורת הצרפתית, במיוחד לאור העובדה שהחלוץ הארגנטינאי נעדר משני האימונים האחרונים של פריז סן ז'רמן. "יש לו בעיה אישית", הסביר המאמן מאוריסיו פוצ'טינו. "הוא לא התאמן היום (שני) ונראה הערב כשיחזור האם הוא יוכל להיות בסגל ולשחק מחר מול לייפציג".

איקרדי המריא למילאנו בניסיון לפייס את רעייתו ובירך אותה באינסטגרם לרגל יום האם שצוין בארגנטינה אתמול (ראשון) אבל וונדה התעלמה ופרסמה הבוקר סטורי בו הציגה את היד שלה וכתבה: "אני מעדיפה את היד שלי בלי טבעת עליה".

נארה, שכזכור בגדה בבעלה הקודם מקסי לופס כשקיימה רומן עם איקרדי בימים בהם היה שחקן צעיר בסמפדוריה, הודיעה בסוף השבוע על פרידה מהחלוץ בטענה כי בגד בה עם אחת מחברותיה הקרובות. "הרסת עוד משפחה בשביל זונה", כתבה בסטורי ואז מחקה.

האחות סאירה נארה, שהייתה בעברה בת הזוג של דייגו פורלאן, הביעה תמיכה באחותה ברשתות החברתיות.

וונדה, בינתיים, החליטה להסיר עוקב באינסטגרם מהחברה צ'ינה סוארס, איתה לטענתה בגד בעלה כאשר זו צילמה סרט במדריד לפני כחודש, וכנקמה בחרה לעקוב אחר בעלה לשעבר של צ'ינה, בנחמין ויקוניה.

על פי "קלארין", מה שהצית את הסיפור היה מסר ששלח מאורו לצ'ינה, אחרי שזו כתבה צ'ינה לו: "הייתי שמחה לפגוש אותך במועדון בחלק של העולם שבו אף אחד לא מכיר אותך".

סוארס, אגב, הכחישה כל קשר לפרשה וטענה באמצעות מקורביה: "אין לי מושג מאיפה כל זה הגיע. אני בכלל לא מכירה אותם. אני רק לאחרונה נפרדתי מבעלי, אז אקפוץ לקשר חדש?". כאשר אחת מחברותיה ביקשה ממנה להגיב בתקשורת כדי לטהר את שמה, אמרה לה סוארס: "אין לי כל כוונה לדבר על הנושא, זה לא קשור אליי. שיבדקו את עצמם אם מה שהם מפרסמים זה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully