וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקן חגג לכאורה שער של היריבה ונחקר בחשד להטיית המשחק

קשר בליגת המשנה האוקראינית הגיב בתנועת שמחה כשהקבוצה שלו ספגה, אך לא הואשם במכירה: "ישבתי באוטובוס 20 שעות כדי להגיע למשחק, איך ייתכן שאעודד את היריבה?"

אירוע ביזארי בליגת המשנה האוקראינית: הקשר ויטלי בויקו, כוכבה של קרמין קרמנצ'וק, נחקר בחשד למכירת משחק לאחר שנראה כאילו הוא חוגג שער שנכבש לחובת הקבוצה שלו. האירוע השנוי במחלוקת התרחש במשחק נגד אוז'גורוד והותיר את הצופים בו המומים, אם כי היו גם כאלה שטענו כי תגובתו של בויקו הייתה אקט של סרקזם כלפי חבריו לקבוצה, על עבודת ההגנה העלובה מצדם.

בתיעוד של השער ניתן לראות כיצד בויקו (מספר 18) מניף את שתי ידיו אל על בתנועת שמחה ברגע שהכדור פוגש את הרשת של קרמין, אם כי השחקן התנצל והסביר שהתגובה המוזרה נבעה מתסכול ומעייפות בעקבות הנסיעה הארוכה למשחק. לפי התקשורת האוקראינית, ועדת האתיקה והפייר פליי בהתאחדות הכדורגל המקומית בדקה את המקרה, אך לא מצאה בו בעיות.

צפו והחליטו בעצמכם: האם בויקו חגג את שערה של היריבה?

"התקשורת קבעה שאני רציתי שנספוג שער, אבל אם תסתכלו על כל הסרטון תוכלו לראות שהנפתי שתי ידיים ואז התרגזתי. לא הייתי שמח על השער. איך ייתכן שבן אדם יעודד את היריבים שלו אחרי שבילה 20 שעות באוטובוס כדי להגיע למשחק?", אמר בויקו בתגובה לחשדות נגדו. "צפיתי בשידור החוזר של המשחק. כולם עושים טעויות, אולי העייפות עשתה את שלה. נסענו לאוז'גורוד כדי להשיג ניצחון, היינו זקוקים לשלוש נקודות שם".

מעבר לכך, הקשר האוקראיני הוסיף כי אף אחד מחבריו לקבוצה לא שאל אותו על התגובה המשונה והנושא סגור מבחינתם. יש לציין כי קרמין קרמנצ'וק כבר הייתה מעורבת בפרשת הטיית משחקים בעונת 2019/20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully