וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבקרים את הגישה של השחקנים: "פשוט הפסיקו לשחק"

18.10.2021 / 6:50

בקבוצה הופתעו לרעה מהיכולת של השחקנים בהפסד לגלבוע/גליל, ומבינים: "זה העיתוי הכי גרוע להפסיד משחק כזה". יפתח זיו שלא שותף בכל הרבע האחרון: "זו הכבשה השחורה שלנו, חוויתי את זה מהצד השני. נלמד מזה"

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ההפסד 87:83 אמש (ראשון) להפועל גלבוע/גליל בגן נר. הצהובים רשמו את הפסדם הראשון במסגרת המקומית, בעוד גלבוע השיגה ניצחון ראשון במשחק רשמי אחרי שהפסידה בכל משחק קודם בהפרש דו ספרתי, ודווקא את מכבי תל אביב היא הצליחה לנצח.

רומן סורקין הוביל את קלעי הקבוצה עם 16 נקודות, כשמלבדו רשמו קינן אוואנס וג'יילן ריינולדס 13 ו-12 נקודות בהתאמה. יפתח זיו קלע 7 נקודות ומסר 9 אסיסטים נגד הקבוצה בה שיחק בשנתיים הקודמות.

אנשי מכבי נראו מאוד מאוכזבים בסיום המשחק. "אין זמן טוב להפסיד משחק, אבל אם יש זמן לא טוב, זה עכשיו", אמרו בקבוצה בנסיעה חזרה מגן נר, "הרמנו את הראש אחרי וילרבאן, אבל הפעם השחקנים פשוט לא הופיעו מהרבע השני, הפסיקו לשחק. שיחקנו נגד קבוצה שהובסה בכל משחק עד אתמול, אי אפשר בכלל להסביר את מה שקרה לנו".

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס עם ג'יימס נאנלי, ג'ייק כהן. לילך וייס רוזנברג
"אין לזה שום הסבר". ג'ייק כהן, ג'יימס ננאלי וקינן אוואנס, אמש/לילך וייס רוזנברג

אל מסיבת העיתונאים נשלח יפתח זיו דקות אחרי שהמאמן יאניס ספרופולוס הסביר שהשחקנים היו לא מרוכזים. "במכבי תל אביב אתה רוצה לנצח בכל משחק, ולא תכננו להפסיד פה. נלמד גם מזה. כל קבוצה שבאה לשחק נגד מכבי תל אביב באה במוטיבציה מיוחדת, אתה רוצה להוכיח את עצמך ורוצה להראות שאתה שווה יותר", אמר זיו, שפגש את הקבוצה ממנה הגיע לצהובים. "חוויתי את זה מהצד השני, גלבוע/גליל היא הכבשה השחורה, למכבי תל אביב יש הפסד בכל עונה מולה. כל הכבוד לה. עברתי לצד השני ואני מבואס מההפסד הזה. אנחנו מסתכלים על עצמנו, יש לנו ביום חמישי משחק חשוב ביורוליג, נצטרך ללמוד ממה שהיה פה היום ולהיות יותר טובים".

"עוד לא עיכלתי את כל מה שקרה פה היום, אנחנו נצטרך ללמוד מזה", המשיך הגארד, "אנחנו קבוצה יותר טובה ויותר איכותית. הם הפתיעו אותנו היום, זה לא אמור לקרות אבל נצטרך ללמוד מזה. נגד וילרבאן ההתקפה שטפה והדברים עבדו, היום היו דקות שיותר ודקות שפחות. אנחנו מתבססים על ההגנה וספגנו 87 נקודות וזה לא משהו שאנחנו אמורים לקבל. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. לפעמים זה עובד יותר ולפעמים פחות".

הקבוצה צפויה לחזור להתאמן כבר היום לקראת המשחק נגד פנאתינייקוס ביום חמישי, כשבפתח האימון צפויים בצוות המקצועי לעבור על המשחק בגן נר ולנסות לנתח את הטעויות המקצועיות שעשו השחקנים על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully