וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפשלת גם בליגה: גלבוע/גליל הדהימה את מכבי תל אביב עם 83:87 דרמטי

סגנית האלופה הנחילה לקבוצה של ספרופולוס הפסד ראשון העונה הודות לשישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות. ג'ונס בלט מעל כולם עם 18 נקודות ו-14 ריבאונדים. ג'ייק כהן החטיא זריקת ניצחון

לאחר הניצחון המרשים על וילרבאן ביורוליג, שבה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לליגה המקומית והופתעה על ידי סגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל שגברה עליה 83:87. הקבוצה של יאניס ספרופולוס רצה 0:12 במהלך הרבע הראשון ועלתה ליתרון נוח, אך לונדון פראנטס (14 ו-10 אסיסטים) ומייקל בריסקר (15) - שעלה מהספסל - החזירו את המארחת למשחק. אור קורנליוס סיפק את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה ועזר לגלבוע לעלות ליתרון במהלך הרבע השלישי, כשמעל כל שחקני המארחת היה שחקן הפנים סאשה ג'ונס.

הסנטר של גיא קפלן קלע 18 נקודות ולקח 14 ריבאונדים והיה הגורם העיקרי לניצחון המפתיע של גלבוע/גליל. מכבי תל אביב, שעלתה ללא סקוטי ווילבקין, מתיאס לסור ודרק וויליאמס קיבלה משחק טוב מרומן סורקין (16) וקינן אוואנס (13), אך לא הגיבה טוב לקאמבק של היריבה והסתבכה בדרך להפסד ליגה ראשון העונה. גם רוני הארל בלט אצל המארחת עם 15 נקודות, והיא רושמת את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל.

שחקני הפועל גלבוע/גליל מודים לקהל. לילך וייס רוזנברג
ניצחון גדול ומפתיע לגלבוע/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה היטב ועלתה ל-3:8, אך מכבי תל אביב נכנסה לעניינים, רצה 0:12 ופתחה פער קטן מהיריבה. קינן אוואנס פתח טוב בשורות הקבוצה של ספרופולוס. מהלך של סל ועבירה של ג'ון דיברתולומאו על סף סיום הרבע הוריד את האורחת ביתרון 13:22 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

עבירה טכנית נשרקה לחובתו של יאניס ספרופולוס בפתיחת הרבע, בעוד ג'ייק כהן עשה עבירה בלתי ספורטיבית, והמארחת ניצלה זאת כדי להוריד את הפער למינוס ארבע. בריסקר נכנס לעניינים והגיע לספרות כפולות עם שלשה. דיברתולומאו הקפיץ את היתרון שוב ל-9, אבל פארנטס וג'ונס החזירו למינוס 5, מה שגרם לספרופולוס להזעיק פסק זמן ולשטוף את שחקניו. שלשה של יפתח זיו הורידה את האורחת להפסקה ביתרון 43:47.

שחקן הפועל גלבוע/גליל מייקל בריסקר. לילך וייס רוזנברג
עלה טוב מהספסל של גיא קפלן וסחף את חבריו לניצחון גדול. בריסקר/לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. לילך וייס רוזנברג
הוליך את קלעי האלופה, אך זה לא הספיק. סורקין/לילך וייס רוזנברג

רבע 3:

קורנליוס והארל קלעו עבור המארחת בפתיחת המחצית השנייה, אך זיו וסורקין דאגו לשמור את היתרון אצל הקבוצה של ספרופולוס. השלשות היו הנשק העיקרי של גלבוע במהלך הרבע, מה שעזר לה להישאר קרובה ואף לעלות ליתרון. שלשה של אור קורנליוס, שהעלתה את מאזנו האישי ל-13 נקודות, קבעה 64:65 למארחת, דקה לסיום הרבע. שלשה של קמרון טיילור החזירה את היתרון למכבי תל אביב, שהוליכה לקראת הרבע המכריע 65:67.

רבע 4:

האורחת הגדילה את יתרונה לחמש בפתיחת הרבע, אך גלבוע קלעה שש נקודות רצופות ושוב צעדה ביתרון, 72:73 לאחר נקודות של חנוכי. סאשה ג'ונס ומייקל בריסקר המשיכו להיות נהדרים בשורות הקבוצה של גיא קפלן בעוד קינן אוואנס ורומן סורקין המשיכו לבלוט בצד השני, ושלוש דקות לסיום התוצאה הייתה 79:79. המארחת לא ויתרה, עשתה את המהלכים הנכונים והלכה לקו בדרך להשבת היתרון. מכבי תל אביב מנגד איבדה את הראש, כשג'ייק כהן החטיא הזדמנות להעלות את חבריו אך החטיא זריקה נוחה לשלוש בעוד בצד השני פראנטס דייק עוד פעמיים מהקו בדרך ל-83:87 גדול ומפתיע לזכות גלבוע/גליל בסיום.

שחקן הפועל גלבוע/גליל סשה קילייה-ג'ונס. לילך וייס רוזנברג
דאבל דאבל אימתני. ג'ונס/לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו מקבל זר פרחים מאנשי הפועל גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
זכה לכבוד מהאקסית לפני תחילת המשחק. זיו/לילך וייס רוזנברג

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: סאשה ג'ונס 18 נקודות ו-14 ריבאונדים, מייקל בריסקר ורוני הארל (6 ריב') 15 כ"א, לונדון פראנטס 14 ו-10 אסיסטים, אור קורנליוס 13, יותם חנוכי 10, נועם אביבי 2.

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין 16 ו-6 ריבאונדים, קינן אוואנס 13, ג'יילן ריינולדס 12 ו-6 ריב', ג'יימס ננאנלי 9, יפתח זיו (9 אסיסטים) וג'ייק כהן 9 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 8, קמרון טיילור 5, אנג'לו קלויארו 4, עוז בלייזר 2.

שני משחקים נוספים נערכו הערב במסגרת המחזור השני בליגת העל: בני הרצליה גברה בביתה 79:88 על הפועל אילת, בעוד הפועל חולון ניצחה 73:85 בחוץ את עירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully