וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: צעיר התגרה בלוחם עם חגורה שחורה וכמעט שילם בחייו. צפו

צעיר הודי שהזמין לוחם מקצועני לקרב חטף נוקאאוט מהסרטים, איבד את ההכרה, התרסק עם פניו על הרצפה וכמעט מת. צפו בסרטון ששבר את הרשת

לא צריך להיות גאון גדול כדי לדעת שלוחם עם חגורה שחורה בקראטה עלול להיות מאוד מסוכן. תשאלו את גיבור הכתבה שלנו - צעיר הודי, שלעולם יותר לא יתעסק עם לוחמים בעלי חגורה שחורה בקראטה.

בסרטון שצולם השבוע בדלהי בירת הודו, נראים שלושה צעירים נפגשים במטרה ללכת מכות - שניים מהם עם חליפות קראטה וחגורות שחורות, כשעל פי התקשורת ההודית השלישי הוא "לוחם רחוב" (Street Fighter). השלושה נפגשו בדלהי כדי לערוך קרב, ולבדוק איזו אומנות לחימה טובה יותר - קראטה או לחימת רחוב. הם אף דאגו ש"הקרב" יצולם.

בסרטון נראה לוחם הרחוב מתגרה בלוחם הקראטה, שלאט לאט מרגיש יותר ויותר משוחרר. תחילה הוא שלח ליריבו בעיטה לגוף, לאחר מכן לרגליים ובסופו של דבר מצא את ראשו עם בעיטה מסובבת מהסרטים, שגרמה לו לאבד הכרה ולצנוח ישירות עם פניו לקרקע.

עוד בוואלה!

צפו בסרטון ששבר את הרשת: כשאלמוני החליט לתקוף את אלוף העולם בג'יו ג'יטסו באמצע הרחוב

לכתבה המלאה
צעיר הודי חוטף נוקאאוט מלוחם מקצועני. צילום מסך, צילום מסך
לא נעים/צילום מסך, צילום מסך

מיד לאחר שהבין את עוצמת הבעיטה ואחרי שראה את הנפילה המפחידה של "יריבו", מיהר לוחם הקראטה לסייע לו. בתקשורת ההודית טענו שהצעיר ללא חולצה כמעט מת מעוצמת המכה ומהנפילה, אך הוא התאושש בהמשך. בכל מקרה, הוא קיבל שיעור חשוב וסביר להניח שלעולם יותר לא יתעסק עם לוחמים מקצוענים.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully