וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המביך: קריאות לפטר את מאמן הפוטבול שנתפס בריקוד "אירוטי"

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 12:46

אורבן מאייר, מאמן ג'קסונוויל ג'גוארס, תועד רוקד עם בחורה צעירה ואוחז בישבנה בזמן שאשתו שמרה על נכדיהם. הוא התנצל וטען ש"גררו אותי לרחבת הריקודים", ואז פורסם הסרטון

מאמן ג'קסונוויל אורבן מאייר אוחז בישבנה של אישה בבר/מתוך טוויטר

קריאות בארה"ב לפטר את מאמן הפוטבול, שנתפס מבלה בבר בעודו רוקד עם בחורה צעירה ואוחז בישבנה. אורבן מאייר, מאמן ג'קסונוויל ג'גוארס מה-NFL, הפך לנושא חם ברשתות החברתיות בסוף השבוע, אחרי שסרטון שלו חוגג בבר פורסם ועורר סערה. מאייר, איש נשוי, נראה יושב על בר, כשאישה רוקדת מלפניו, בעודו שולח ידיים לאזורים פרטיים בגופה. האירוע קרה ביום חמישי בלילה, אחרי שהקבוצה שלו ספגה הפסד רביעי רצוף, 24:21 לבאנגלס. "אין כמו בילוי של יום חמישי בלילה, כשסוף השבוע חופשי", צייץ עליו כתב ESPN בוגר מקפרלנד.

באותו זמן שמאייר חגג בבר שבבעלותו, אשתו שלי הייתה בבית ועשתה בייביסיטר על הנכדים שלהם. "בחירה שלי", כתבה אשתו, שסברה שהוא רק מבלה עם חברים, "לבחור מגיע ערב חופשי". יש לציין שהוא נשאר באוהיו, בזמן שהקבוצה חזרה לג'קסונוויל, במהלך לא שגרתי עבור מאמן ב-NFL. מאייר הגיע לקבוצה אחרי קריירה מרשימה בפוטבול מכללות, אך כאמור, לא הצליח לעזור לקבוצה לקטוע את רצף ההפסדים שלה, שכעת עומד על 19.

אורבן מאייר מאמן ג'קסונוויל ג'אגוארס. רויטרס
תקרית מביכה. מאייר/רויטרס

כאמור, בארה"ב נשמעו קריאת לפטרו, ואתמול מאייר התנצל בפני משפחתו ובפני הקבוצה ואמר: "אני חייב לנסות לזכות מחדש באמון של הקבוצה ושל הבעלים". עוד אמר שהוא היה צריך לעזוב את המקום מוקדם יותר, לפני שאנשים במקום ניסו "לשכנע אותו לרקוד איתם". הבעלים של הקבוצה, שאד קהאן, אמר: "מה שאמרתי למאייר יישאר בינינו, רק אגיד שהבהרתי לו שזו התנהגות לא מתקבלת. אני מעריך את החרטה שלו".

בעבר מאייר הושעה על ידי אוניברסיטת אוהיו סטייט על התנהלותו, כש"התעלם" מתלונות על אלימות במשפחה של עוזרו, אדם שאשתו טענה שהוא היכה אותה מספר פעמים. מאייר התעלם מהדבר, ונענש בהשעיה משלושה משחקים. ב"וושינגטון פוסט" נכתב עליו: "מאייר עדיין חושב שהוא יכול לכתוב את החוקים לעצמו, ולהחליט מתי מותר למלא אותם... בניגוד למה שהוא אמר, כל מי שראה את הסרטון לא חושב שהאישה גררה אותו לרחבת הריקודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully