וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון ששבר את הרשת: כשאלמוני החליט לתקוף את אלוף העולם בג'יו ג'יטסו באמצע הרחוב

18.9.2021 / 11:48

צעיר בריטי חסר מזל החליט לתקוף דווקא את אלכס וויליאמס, שזכה במספר אליפויות עולם: "הייתי במצבים כאלו אלפי פעמים", אמר לאחר שאיבד חתיכה מאוזנו

אלכס וויליאמס אלוף העולם בג'יו ג'יטסו ברזילאי מותקף באמצע רחוב/צילום מסך

עם כל הצער שבדבר, תגרות וקטטות באנגליה הן די דבר שבשגרה, ורובן כלל לא מדווחות, גם אם הן נתפסות בעדשת המצלמה. אלא שהקטטה שנתפסה לפני מספר ימים בצפון יורקשייר, מעט יוצאת דופן, אחרי שאחד המעורבים בה היה לא אחר מאשר אלוף העולם בג'יו ג'יטסו ברזילאי לגילאי נוער, אלכס וויליאמס האנגלי, שבסך הכול רצה לאכול את ארוחת הצהריים שלו כשלפתע צעיר שהופיע במקום ניסה לתקוף אותו והחל לאיים עליו.

התקרית אירעה לפני מספר ימים. וויליאמס, שזכה במספר אליפויות עולם ב-BJJ לגילאים צעירים, ישב על ספסל בעיר מגוריו ואכל את ארוחת הצהריים שלו. לפתע הגיח אדם, שהחל להתקרב לכיוונו בצורה מאיימת, ונראה היה שהוא צועק לעברו משהו.

אותו אדם הצליח להתקרב לאלוף העולם, ובשבריר שנייה אף לנשוך חתיכה מאוזנו. כשוויליאמס הבין שהוא מותקף, ולאחר שראה כמויות של דם זולגות מפניו, הוא החליט להגן על עצמו והטיל את התוקף על הקרקע בעוצמה רבה. התוקף אמנם ספג מכה חזקה בעת הנפילה, אך הוא הצליח להשתחרר וצעק לבחור הצעיר: "ארסק לך את הראש, אפגוש אותך בסמטה ואדקור אותך".

"כשהוא התקרב, הבנתי שזו ההזדמנות שלי לתקוף", שחזר וויליאמס. "ברור שחששתי, פחדתי שבאמת יש לו סכין ושהוא ינסה לדקור אותי. הייתי משוכנע שהוא פשוט יעזוב את המקום לאחר ההטלה הראשונה, אבל הוא חזר אליי; כנראה שהמכות לא הספיקו לו. הוא התקרב שוב, אבל הייתי מוכן. הייתי במצבים כאלו אלפי פעמים, ידעתי שאני צריך לנטרל אותו בכמה שפחות מאמץ ומבלי להיפגע בעצמי. לשמחתי, אחרי שתפסתי אותו פעם נוספת, הוא ברח מהמקום וחייגתי מהר למשטרה. עזבתי את המקום מיד לאחר מכן וקיבלתי טיפול בבית החולים, היו צריכים לעשות לי שישה תפרים".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully