וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע משחק פוטבול: זוג נעצר על קיום יחסי מין בשירותים. צפו

בסרטון שמסחרר את הרשת, נראה זוג צעיר בתוך תא שירותים אחד, בזמן שאוהדים ושוטרים ממתינים להם בחוץ. אז האם הם קיימו יחסי מין?

משחק הפוטבול שנערך ביום ראשון בין פילדלפיה איגלס לקרוליינה פנתרס אמנם היה לא רע, נגמר בתוצאה צמודה (18:21 לאיגלס) וסיפק כמה מהלכים מרשימים, אך עם כל הכבוד לאירועים הרבים על כר הדשא, את הכותרות מהמשחק תפסו זוג צעיר, שבמקום לצפות בהתמודדות, החליט להסתגר בתא של בשירותים הציבוריים בתוך האצטדיון, כשלא ברור האם הם קיימו שם יחסי מין.

הכול החל כשאוהדים מקומיים זיהו זוג בתוך אחד מתאי שירותים. הם מיהרו לשלוף את הסמארטפונים ולתעד את מה שראו, כשלפתע הגיעו למקום זוג שוטרים במדים. בסרטון, שבאופן לא מפתיע הפך לוויראלי בין רגע, נראים השוטרים ממתינים מספר דקות לפני שפותחים את דלת השירותים, בזמן שהאוהדים מריעים לאותו זוג, שבסופו של דבר נאזק ונלקח מהמקום על ידי השוטרים.

עוד בוואלה!

לא רק בישראל: אלופת העולם לשעבר באתלטיקה עובדת בתור מאבטחת

לכתבה המלאה

על פי דיווחים ראשוניים, הזוג, שלא ברור אם קיים יחסי מין בתוך התא, נעצר בעקבות המקרה, אך מאוחר יותר הוציאה המשטרה הודעה שלא התבצעו כלל מעצרים, ושהשוטרים הגיעו למקום לאחר ששמעו שבשירותי הגברים נמצאת אישה בניגוד לחוק. אגב, על פי חלק מהדיווחים מדובר בקטינה. על פי דוברות המשטרה המקומית, אותו זוג הוצא מהאצטדיון, אך לא נעצר או תוחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully