וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לסבית מדי": האבחנה הרפואית שהדהימה את השוערת הספרדייה

שוערת מורסיה הגיע לבדיקה בשל מחזור לא סדיר, שיתפה את הגניקולוג בחיי המין שלה ונותרה המומה כשקיבלה את מכתב הסיכום: "אין שום בושה בהעדפות שלי". הרופא התנצל: "טעות שנבעה מתקלה טכנית"

מאמן ג'קסונוויל אורבן מאייר אוחז בישבנה של אישה בבר/מתוך טוויטר

כדורגל הנשים סובל לעיתים קרובות מאפליה ודעות קדומות, אבל מתברר שהסטיגמות מלוות את השחקניות לכל מקום - אפילו בסיטואציות יומיומיות פשוטות.

אלבה אראגון, שוערת מורסיה הספרדית, חשפה השבוע דוח סיכום ביקור אצל גניקולוג בו הופיעה האבחנה הבאה: "לסבית מדי". זה קרה לאחר ששיתפה את הרופא בחיי המין שלה, כולל בסיפורים פיקנטיים מחדר ההלבשה. אראגון, לסבית מוצהרת, אמנם נדהמה מהדיאגנוזה הפוגענית, אבל החליטה להעביר את הבושה צד, והעלתה לרשתות החברתיות תמונה שלה עם מכתב הסיכום החריג.

השוערת הספרדייה אלבה אראגון. מתוך טוויטר, צילום מסך
אלבה מציגה את מכתב הסיכום המביך/צילום מסך, מתוך טוויטר

"סיפרתי לרופא שאני לסבית כי חשבתי שיש לכך חשיבות רפואית שתסייע לו בבדיקות שעברתי", אמרה אראגון בת ה-19, שביקרה אצל הרופא בעקבות מחזור לא סדיר. "אני אוהבת נשים מאז שהייתי בת 15, ואני ממש לא מתביישת בזה. אבל לא ציפיתי שהפרטים האלה יופיעו במכתב הסיכום, ועוד יצויין במדובר במחלה".

אחרי שהפוסט של אראגון היכה גלים בספרד וגם קבוצתה הביעה בה תמיכה פומבית, הגיעו תלונות נוספות נגד אותו רופא שנהג בעבר בצורה דומה עם הומואים ולסביות שטופלו אצלו. הסערה הגיעה עד לשלוחנו של שר הבריאות הספרדי, שתחקר את האירוע. מתברר כי לטענתו של הרופא המדובר, מדובר בטעות שנבעה מתקלה טכנית. לדבריו, את המידע אודות נטיותיה המיניות של אראגון הוא אמור היה לשמור "במסמך חיוני אחר, שהיה אמור להישאר פנימי".

עוד בוואלה!

הסרטון המביך: קריאות לפטר את מאמן הפוטבול שנתפס בריקוד "אירוטי"

לכתבה המלאה

אלבה אראגון בפעולה

הבושה עוברת צד. אראגון

ההסברים של הרופא לא סיפקו את השוערת, שכבר הודיעה שתגיש נגדו תביעה אזרחית ואף תדרוש לפסול לו את הרישיון.

  • עוד באותו נושא:
  • להט"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully