וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתח גוף בן ה-37 נמצא מת בחדר מלון עם פניו על הקרקע ודימום מהאף

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 18:35

ג'ורג' פטרסון האמריקאי, שהיה אמור להשתתף בתחרות יוקרתית, נמצא על ידי מאמנו כשהוא ללא רוח חיים. עדיין לא ברורה סיבת המוות

מפתח הגוף האמריקאי ג'ורג' פטרסון נמצא מת בחדר המלון שלו, ימים ספורים בלבד לפני שהיה אמור להתמודד בתחרות מר אולימפיה היוקרתית. "בצער רב אנחנו מודיעים על מותו הבלתי צפוי של ג'ורג' פטרסון, אלוף כספורטאי וכאדם", נמסר מטעם התחרות.

ג'ורג' פטרסון מפתח גוף אמריקאי. מתוך טוויטר, אתר רשמי
מקרה מוזר מאוד. פטרסון/אתר רשמי, מתוך טוויטר

פטרסון היה באורלנדו כשמת והסיבה למותו עדיין לא ברורה. מאמנו ג'סטין מילר מצא אותו מת בחדר המלון שלו וסיפק מספר פרטים. מילר טען שפטרסון היה במצב רוח מדהים ערב לפני מותו ונראה נרגש במיוחד לקראת התחרות. עם זאת, ביום למחרת פטרסון לא ענה לו להודעות ולשיחות טלפון, מילר דאג והגיע אל חדר המלון שלו. לצערו שם הוא מצא את פטרסון שכוב על הרצפה כשגופו קר ופניו לכיוון הרצפה. למרות זאת מאמנו התקשר לאמבולנס וקיבל הנחיות כיצד לבצע החייאה. לרוע המזל, פטרסון כבר מת כמה שעות לפני כן ולא הייתה שום דרך להצילו.

ג'ורג' היה מפתח גוף מוכר מאוד והתחרה בתחרויות הגדולות ביותר, כולל במר אולימפיה היוקרתית ארבע פעמים. הוא גם זכה ב-2019 בתחרות הפיזית בארנולד קלאסיק.

בדיווח אחרון דובר על כך שג'ורג' נמצא כשמסביבו שיירים של דם ליד אפו. לכן אחת ההשערות היא שמדובר במפרצת שגרמה למותו. למרות זאת, שום דבר לא אושר עדיין.

  • עוד באותו נושא:
  • פיתוח גוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully