וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ב-UFC תפס גנב על חם, איך אתם חושבים שזה נגמר?

14.8.2021 / 12:44

לוחם ה-MMA ג'ורדן וויליאמס תפס על חם אדם שפורץ לרכבו: "אחרי האגרוף הראשון הוא החל לצעוק שהוא מצטער". הסרטון הוויראלי הפך לשיחת היום בארצות הברית

ג'ורדן וויליאמס לוחם MMA אמריקאי תופס על חם גנב שפרץ לרכבו/יוטיוב

כשגנב המכוניות האמריקאי הגיע למגרש החניה בדנבר, וראה מכונית מונעת ללא נהג בתוכה, הוא בוודאי היה משוכנע שמדובר ביום המזל שלו. הוא כמובן לא חשב פעמיים, זינק למכונית וניסה לברוח מהמקום. הוא התקשה ללחוץ על הגז, וכשלבסוף הצליח בעל הרכב כבר הגיע למקום. לצערו הרב היה מדובר בלא אחר מאשר ג'ורדן וויליאמס, לוחם MMA שהגיע ממש לאחרונה לבמה הגדולה מכולן - זו של ארגון קרבות ה-MMA המוביל כיום, UFC.

וויליאמס לא חשב פעמיים; הוא פתח את דלת המכונית והחל לשלוח אגרופים וברכיות לעברו של הגנב, שעשה את הדבר החכם ביותר עבורו כשנס מהמקום כל עוד נפשו בו. "בהתחלה לא האמנתי למראה עיניי", אמר וויליאמס לתקשורת בארצות הברית לאחר המקרה. "אחרי מספר שניות פתאום נפל לי האסימון ואמרתי לעצמי 'לעזאזל, יש מישהו בתוך המכונית שלי'".

הפוסט של וויליאמס באינסטגרם

"כשהבנתי מה קורה התחלתי לרוץ לכיוון המכונית", הוסיף וויליאמס. "כשהתקרבתי לרכב, הוא החל לנסוע והבחור שבפנים פשוט הסתכל עליי; היה לו מבט מאיים שאומר 'כן, אני באמת הולך לגנוב לך את הרכב'. אז לא חשבתי פעמיים, פתחתי את דלת המכונית ושלחתי כמה אגרופים לפנים שלו. אחרי האגרוף הראשון הוא התחיל לצעוק שהוא מצטער, ובמקביל שלחתי לעברו כמה ברכיות עד שהוא ברח מהרכב".

"אני מצטער שלא הרבצתי לו חזק יותר", ציין הלוחם. "הייתי צריך לסיים עם קצת עבודת קרקע, אבל אני מתנחם בזה שלא גנבו לי את המכונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully