וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סתם גימיק: "הספורטאית הסקסית בעולם" תשתתף בטוקיו 2020

4.7.2021 / 8:43

אליסה שמידט הגרמנייה, בעלת 1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם, תמיד התנערה מהתואר הסקסיסטי, ובסוף השבוע יכלה להצהיר בגאווה שהספורט לפני הכל: "אשתתף במשחקים האולימפיים, טוקיו קוראת לי"

אליסה שמידט, מתוך חשבון האינסטגרם שלה/INSTGRAM/alicasmd

זה די נדיר שספורטאים מתחום האתלטיקה יזכו לפופולריות גדולה ברשתות החברתיות (אלא אם כן אתה מפורסם כמו יוסיאן בולט), אבל לרצה הגרמנייה אליסה שמידט יש כ-1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם. מדוע? שמידט הוכתרה לא פעם כ"ספורטאית הסקסית בעולם", בהגדרה שהיא ללא ספק סקסיסטית, ואכן שמידט ניסתה להתנער ממנה ולהבהיר שזה ממש לא מעניין אותה, ושהיא אינה מייחסת לכך חשיבות.

עם זאת, בחשבון האינסטגרם שלה היא העלתה תמונות מחוף הים, בשמלות מהודרות ובשלל פוזות, שהביאו לה פרסום וקמפיינים, ולרבים מעורביה נדמה היה שהספורט נדחק הצדה. למרות זאת, בסוף השבוע שמידט הבהירה מה השאיפה הגדולה שלה בחיים: ריצה, ספורט והישגיות.

שמידט הודיעה ל-1.7 מיליון העוקבים שלה: "טוקיו קוראת לי - אני נוסעת לאולמפיאדה!". לדברי רצת ה-400 מטר, "זה עדיין מרגיש לא אמיתי! אני כל כך אסירת תודה ונרגשת מהחוויה שמצפה לי, שעליה חלמתי כל חיי, מאז שהתחלתי עם זה! קדימה, תביאו את זה, אני כבר לא יכולה לחכות!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שמידט בת ה-22 הרשימה כרצה צעירה בתחרויות נוער, נכללה בנבחרת הגרמנית לריצת שליחות ל4 כפול 400 מטר, אבל לא הייתה חלק מהרביעייה שסיימה במקום השישי באליפות אירופה באולם בפולין. עם זאת, כעת היא כן נכללת בנבחרת הגרמנית - גם בנבחרת השליחות של 4 כפול 400 מטר, וגם בנבחרת השליחים המעורבת ל-4 כפול 400.

בעבר, אחרי שהתבשרה על ידי מגזין אמריקאי כ"ספורטאית הסקסית בעולם", היא הגיבה ואמרה: "אני לא יודעת למה זכיתי בהגדרה הזאת, הספורט אצלי במקום הראשון, יש אלפי נשים ובנות באינסטגרם שנראות טוב, ועדיין אין להן כל כך הרבה מעריצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully