וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לאחר הניצחון, יאניס ספרופולוס יודע: "הדרך עוד ארוכה"

9.10.2021 / 23:29

מאמן מכבי תל אביב לא הסתנוור מה-59:84 הקליל של הצהובים על הפועל חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל: "לא קל לבנות תיאום"

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

במכבי תל אביב סימנו וי לאחר שניצחו הערב (שבת) בקלילות את הפועל חיפה 59:84 במחזור הפתיחה של ליגת העל. הצהובים הגיעו לאחר ההפסד הביתי לכוכב האדום בלגרד ביורוליג בחמישי האחרון, ולמרות שלא הציגו יכולת גבוהה, לא התקשו מול הקבוצה של אלעד חסין, שהציגה משחק התקפה חלש ולא באמת היוותה יריב לדאבליסטית החל מהרבע השני, אז הגיעה הבריחה של השחקנים של יאניס ספרופולוס. קינן אוואנס הוליך את קלעי הצהובים מול קבוצתו מהשנה שעברה כשקלע 14 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "היינו מאוד מרוכזים התקפית והגנתית ושלטנו במשחק מההתחלה. זה היה בדיוק כמו שרצינו לשחק לפי תוכנית המשחק. אנחנו עדיין לומדים, רוצים להשתפר, אנחנו רק בתחילת העונה ועוד רוצים לשחק טוב יותר. לא אהבנו את ההפסד בחמישי האחרון, אבל אנחנו יודעים שעוד יש לנו מה לשפר, הדרך עוד ארוכה. זה מרתון שעוד יש לנו, יש לנו שחקנים עם איכויות וניסיון, יש לנו שחקנים שאנחנו מאמינים בהם, זה לא קל לבנות תיאום ביניהם כל כך מהר, אבל אנחנו יודעים שאנחנו במכבי וצריכים להילחם בכל משחק. הניצחון הזה מאוד חשוב ברמה הפסיכולוגית".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"עוד צריכים להשתפר". ספרופולוס/דני מרון

מאמן הפועל חיפה אלעד חסין: "משחק רע מאוד שלנו, מבחינת הגישה, איך ששיחקנו, לאו דווקא ההפרש. 25 איבודי כדור לנצח את מכבי זה בלתי אפשרי. אני לא יודע אם זה שילוב של חוסר ביטחון או האגרסיביות של מכבי אבל ככה אנחנו לא יכולים לשחק, היה חרא של משחק. זה היה סוג של מופע אימים, לא שיחקנו כדורסל, שיחקנו משהו אחר, לא יודע מה שיחקנו".

סייע בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב פתחה עונה עם 59:84 קליל על הפועל חיפה

לכתבה המלאה

משחקי יום ראשון בליגת העל

הפועל גליל עליון - הפועל ירושלים (19:25)
הפועל אילת - עירוני נס ציונה (19:30)
הפועל באר שבע - הפועל גלבוע/גליל (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully