וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ניצחון בכורה לאטאלנטה, רביעייה גדולה לזניט

מתאו פסינה (68) העניק לאיטלקים 0:1 על יאנג בויז. הרוסים חגגו נקודות ראשונות בשלב הבתים לאחר 0:4 מוחץ על מאלמו

המחזור השני בבתים ה'-ח' בליגת האלופות נפתח היום (רביעי) עם שני משחקים מוקדמים. אטאלנטה ניצחה 0:1 את יאנג בויז וחגגה ניצחון בכורה בשלב הבתים. זניט חגגה נקודות ראשונות בשלב הבתים כשהביסה 0:4 את מאלמו.

שחקן אטאלנטה מתאו פסינה. רויטרס
כבש את הראשון של אטאלנטה. פסינה/רויטרס

בית ו'

אטאלנטה - יאנג בויז 0:1

אלופת שוויץ שהגיעה כשהיא נושמת אוויר פסגות לאור הניצחון המפתיע על מנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה, ירדה לקרקע עם הפסד במשחק בו יכלה להפסיד בהרבה יותר מאשר בהפרש של שער אחד. כבר בדקה ה-17 חגגה הקבוצה מברגמו שער יתרון, לאחר שהגבהה לרחבה הומשכה על ידי רפאל טולוי בכדור רוחב, שפגע בשחקנה של האורחת סנדרו לאופר ונכנס פנימה, אך השער נפסל בשל נבדל במסירה לטולוי.

המארח חיכתה עד הדקה ה-68 בשביל לחגוג שער, הפעם באופן חוקי: דובאן ספאטה חגג באגף ימין של רחבת השוויצרים ושחרר כדור רוחב אליו הגיע מתאו פסינה וכבש בבעיטה מקרוב לרשת העליונה. ספאטה יכול היה גם לכבוש בעצמו, אך החמיץ כמה פעמים ובסיום זה 0:1 לאטלאנטה, שחוגגת ניצחון בכורה בשלב הבתים.

דקה 17: אטאלנטה חגגה שער יתרון לאחר שכדור נייח מצא את טולוי, שהעביר כדור רוחב שנדחק על ידי סנדרו לאופר בשער עצמי - אך השער נפסל בשל נבדל במסירה לטולוי.

דקה 68: גול! אטאלנטה עולה ל-0:1. דובאן ספאטה במבצע נהדר על קו הרוחב ומצא את מתאו פסינה, שדחק מקרוב את הראשון של המארחת.

עוד בוואלה!

בספרד אישרו: הקהל יחזור לתפוסה מלאה באצטדיוני הכדורגל

לכתבה המלאה
קלאודיניו שחקן זניט סנט פטרסבורג עם דוגלס סנטוס. רויטרס
יתרון חוץ מוקדם. שחקני זניט חוגגים עם קלאודיניו/רויטרס

בית ח'

זניט - מאלמו 0:4

שתי הקבוצות הגיעו ללא נקודות למחזור השני, אך לאחר המפגש הערב נראה כי השבדים, שסופרים כבר שבעה שערי חובה, לא בדיוק יקחו חלק במאבק על שני המקומות הראשונים, כאשר כלל לא בטוח שיש להם מה שצריך כדי לאיים על המקום השלישי.

קלאודיניו כבש את הראשון למארחת לאחר שקיבל כדור רוחב מבן ארצו דגלאס סנטוס (9). ארבע דקות לתוך המחצית השנייה הכפיל דאלר קוזיאייב הכפיל, כאשר שתי דקות לאחר מכן מאלמו נותרה בעשרה שחקנים לאור הרחקה של אנל אחמדוזיץ', והתפרקה. סוטורנין (80) ו-וונדל (90+4) סגרו עניין וזניט עם שלוש נקודות ראשונות בשלב הבתים.

דקה 9: גול! זניט עולה ל-0:1. התקפה יפה של המארחת הסתיימה בכדור רוחב נהדר של דגלאס סנטוס שמצא את בן ארצו קלאודניו, שגלגל בקלילות את הראשון של הרוסים.

דקה 49: גול! זניט עולה ל-0:2. ירוסלב ראקיצקי הרים כדור מדוד היישר לראשו של דאלר קוזיאייב, וזה נגח את השני של המארחת.

דקה 51: כרטיס אדום! מאלמו נותרת בעשרה שחקנים. אנל אחמדוזיץ' נגע בידו כשהוא אחרון בדרך לשער. תחילה ראה הבוסני את הכרטיס הצהוב, אך לאחר בדיקה ב-VAR הוחלט כי הוא יורחק.

דקה 80: גול! זניט עולה ל-0:3. אלכסיי סוטורנין כבש את השלישי של המארחת בבעיטה נהדרת ברגל שמאל לפינה.

ששת המשחקים שינעלו את המחזור ייערכו בשעה 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully