וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 סנסציוני לשריף על ריאל, 1:2 דרמטי לאתלטיקו על מילאן

יקשיבוייב (25) ותיל (90) היממו בברנבאו, בנזמה איזן זמנית בפנדל (65). לאאו נתן לרוסונרי יתרון (20), אך גריזמן (84) ופנדל של סוארס (96) הפכו. קסייה הורחק אצל המארחת. צמדים לסלאח ופירמינו, 1:5 לליברפול בפורטו. ניצחונות לדורטמונד וברוז'

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

המחזור השני בליגת האלופות יצא לדרך הערב עם שני מפגשים מוקדמים, שלאחריהם מגיעה המנה העיקרית. שריף הדהימה את היבשת עם 1:2 על ריאל מדריד בברנבאו, בעוד היריבה העירונית של הבלאנקוס, אתלטיקו מדריד, יצאה מהסן סירו עם 1:2 דרמטי על מילאן. ליברפול הביסה 1:5 את פורטו, קלאב ברוז' ניצחה 1:2 בלייפציג, ודורטמונד נטולת הולאנד גברה 0:1 על ספורטינג ליסבון.

ר.ב. לייפציג - קלאב ברוז' 2:1

הבלגים מוכיחים שהם לא בשר תותחים בבית בו נמצאות גם פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי, ובמאזנם ארבע נקודות לאחר שני מחזורים. כריסטופר אנקונקו העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי שבע דקות עם שערו הרביעי העונה במפעל, אך האורחת המפתיעה הפכה עוד לפני המחצית בזכות כיבושים של האנס ונאקן (24) ומאטס ריטס (41). לייפציג עדיין ללא נקודה אחר שני מחזורים, וכשלפניה מפגש כפול מול הפריזאים, נדמה שסיכויי ההעפלה שלה הולכים ומתאפסים.

עוד בוואלה!

מסי צפוי להיות כשיר לסיטי. "היחסים בין ניימאר לאמבפה נסדקו"

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 7: גול! אמיל פורסברג שלח כדור עומק לכריסטופר אנקונקו, הצרפתי שעט לרחבה והכניע את השוער. תחילה השופט פסל את השער בטענה לנבדל, אך בתום בדיקת VAR ממושכת השער אושר. 0:1 ללייפציג.

כריסטופר אנקונקו, ר.ב. לייפציג. Adam Pretty, GettyImages
השער הראשון של הערב. אנקונקו ולייפציג חוגגים/GettyImages, Adam Pretty

דקה 24: גול! שארל דה קטלארה שעט באגף והעביר מסירה לקצה הרחבה, שם חיכה האנס ונאקן כדי להרשית מול שער חשוף. ברוז' משווה ל-1:1.

דקה 41: גול! הבלגים חיברו מספר מסירות באגף ימין עד שהגבהה לרחבה הגיעה להאנס ונאקן. הבעיטה של ונאקן נהדפה על ידי ההגנה, אך הריבאונד הגיע למאטס ריטס, שמקרוב שלח את הכדור לרשת. 1:2 לקלאב ברוז'.

שחקני קלאב ברוז' חוגגים. רויטרס
הפכו פיגור ליתרון עוד לפני המחצית. שחקני קלאב ברוז' חוגגים/רויטרס

פורטו - ליברפול 5:1

האדומים המשיכו בפתיחת העונה המוצלחת וסיפקו את ההצגה הכי גדולה שלהם עד כה. מוחמד סלאח עלה ראשון על לוח התוצאות בדקה ה-18, וחברו להתקפה, סאדיו מאנה, הכפיל על סף המחצי. המצרי השלים צמד בדקה ה-60, ולאחר שמהדי טרמי צימק בדקה ה-75, המחליף רוברטו פירמינו השלים את החגיגה עם צמד מהיר (77,83) וחתם ערב שעמד בסימן של חגיגה התקפית באדום לעומת תצוגה הגנתית רעה של המארחת.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
הכובש הראשון של הרדס הערב. סלאח/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 18: גול! בעיטה של קרטיס ג'ונס נהדפה אצל השוער דיוגו קוסטה. זאידו סאנוסי לא הצליח להרחיק, מוחמד סלאח ניצל זאת כדי לדחוק את הכדור לרשת. 0:1 לליברפול.

דקה 45: גול! ג'יימס מילנר העביר כדור רוחב, דיוגו קוסטה לא יצא לכדור ואפשר לסאדיו מאנה לגלגל לרשת מול שער ריק. 0:2 לליברפול.

דקה 60: גול! קרטיס ג'ונס מצא את מוחמד סלאח פנוי לחלוטין ברחבה, המצרי לא התקשה והשלים צמד. 0:3 לליברפול.

מוחמד סלאח, קרטיס ג'ונס, ג'ורדן הנדרסון, ליברפול. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
חגיגה אדומה בליברפול. סלאח, ג'ונס והנדרסון/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

דקה 75: גול! פאביו ויירה נע סביב הרחבה עד שהתפנה, ואז הגביה כדור נהדר שמצא את מהדי טרמי שנגח לרשת.

דקה 77: גול! קרטיס ג'ונס שלח את רוברטו פירמינו, שבמרחק של עשרות מטרים מהשער החשוף גלגל את הכדור למסגרת. דיוגו קוסטה שרץ לעברו הספיק לחזור לשער, אך הנגיעה שלו בכדור הייתה מאוחרת מדי והכדור עבר את הקו. 1:4 לליברפול.

דקה 83: גול! בעיטה של קרטיס ג'ונס פגעה בפאביו קרדוסו והגיעה לרוברטו פירמינו, שבעט לרשת מטווח קצר והשלים צמד. 1:5 לליברפול.

מילאן - אתלטיקו מדריד 2:1

זה היה דרמטי, בדיוק כפי שאתלטיקו מדריד אוהבת. מילאן שבה לארח בסן סירו בליגת האלופות לראשונה מזה שמונה עונות, כאשר גם במשחק ההוא האורחת הייתה אתלטיקו מדריד. המילאנזים עלו ליתרון בדקה ה-20 משער של רפאל לאאו, אותו בישל בראהים דיאס המושאל מריאל המדריד, יריבתה המרה של הקולצ'ונרוס. הרוסונרי איבדו את פרנק קסייה לצהוב שני כעבור תשע דקות ונותרו בעשרה שחקנים, אך הקאמבק הגיע בשלב מאוחר מאוד.

שחקני מילאן חוגגים עם רפאל לאאו. רויטרס
העלה את קבוצתו ליתרון. לאאו חוגג עם שחקני מילאן/רויטרס

אנטואן גריזמן, לראשונה מאז שב למועדון מברצלונה, מצא את הרשת בדקה ה-84 והוכיח כי הוא מסוגל לתרום גם מהספסל. חברו החדש-ישן, לואיס סוארס, הכריע את ההתמודדות לטובת אלופת ספרד עם פנדל דרמטי בדקה ה-96, שעשוי להיות מאוד משמעותי בקרב על השלב הבא. מילאן אמנם נראית ברמה של יריבותיה, אך היא משלמת על חוסר הניסיון של הסגל שלה והיא עדיין ללא נקודה אחרי שני מחזורים.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! בראהים דיאס הצליח לשמור על הכדור בתוך הרחבה ולהעבירו לרפאל לאאו. הפורטוגלי שיגר בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה והכניע את יאן אובלק. 0:1 למילאן!

דקה 29: מילאן נשארת בעשרה שחקנים! 14 דקות אחרי שקיבל את הכרטיס הצהוב הראשון, פרנק קסייה ביצע עבירה על מרקוס יורנטה, ראה כרטיס צהוב שני והורחק.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
שער ראשון מאז החזרה. גריזמן/רויטרס

דקה 84: גול! שער ראשון לאנטואן גריזמן מאז החזרה למועדון. רנאן לודי נגח לעבר הצרפתי, שבעט בוולה מהאוויר לפינה הקרובה של מייק מניאן. 1:1 בסן סירו.

דקה 96: גול! הספרדים השלימו מהפך דרמטי. לואיס סוארס בעט פנדל למרכז השער, מייק מניאן כמעט הגיע עם רגליו אך ספג. 1:2 לאתלטיקו.

בורוסיה דורטמונד - ספורטינג ליסבון 0:1

ללא ארלינג הולאנד הפצוע, הגרמנים הצליחו לשמור על מאזן מושלם במפעל בזכות שער של חברו של הנורבגי להתקפה, דונייל מאלן. מסירה נהדרת של ג'וד בלינגהאם לרכש מפ.ס.וו איינדהובן מצאה את ההולנדי, שגלגל בקלות וכבש את השער היחיד במשחק. כעת, הגרמנים יוצאים למפגש כפול נגד אייאקס, שככל הנראה יכריע את זהות הקבוצה שתסיים ראשונה בבית. האורחת, לעומת זאת, חייבת לנצח פעמיים את בשיקטאש כדי לשמור על חלום ההעפלה בחיים.

דונייל מאלן, בורוסיה דורטמונד. Frederic Scheidemann, GettyImages
מילא את חסרונו של הולאנד. מאלן/GettyImages, Frederic Scheidemann

מהלך המשחק

דקה 37: גול! ג'וד בלינגהאם שלח מסירת עומק לדונייל מאלן, ההולנדי שחרר בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה ולא הותיר לשוער סיכוי. 0:1 לדורטמונד.

ריאל מדריד - שריף 2:1

ערב סנסציוני בבירת ספרד. למרות ה-0:0 מול ויאריאל, הבלאנקוס הגיע למפגש במומנטום די חיובי, וכפייבוריטים ברורים. עם זאת, מי שמסתמנת כסינדרלה של המפעל עשתה זאת שוב, אחרי שבמחזור הקודם היממה 0:2 את שחטאר דונייצק נטולת מנור סולומון. נגיחה של אסורבק יקשיבוייב סידרה לאלופת מולדובה יתרון בדקה ה-25, והם שמרו על ההובלה עד הדקה ה-65, אז קארים בנזמה איזן מהנקודה הלבנה.

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ערב מתסכל במדריד. ויניסיוס/רויטרס

האורחת לא נשברה, להיפך. סבסטיאן תיל, עם בעיטה אדירה לחיבורים, סידר לקבוצתו ניצחון סנסציוני שבשריף לא ישכחו לעולם. עבור ריאל, מדובר ללא ספק באחד ההפסדים המביכים בתולדותיהם באירופה.

יאסורבק יקשיבוייב שחקן שריף טירספול. רויטרס
הדהים את הברנבאו. יקשיבוייב/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 25: גול! מסירת עומק נהדרת הגיעה לאגף השמאלי, שם המתין כריסטיאנו. הברזילאי הרים לפינה הרחוקה, יאסורבק יקשיבוייב התרומם ונגח לרשת של טיבו קורטואה. 0:1 מדהים לשריף.

דקה 65: גול! ויניסיוס סחט פנדל שנפסק רק לאחר בדיקה ב-VAR, קארים בנזמה הפגיז לחיבורים וקבע שוויון. 1:1 במדריד.

דקה 90: גול! סבסטיאן תיל קיבל את הכדור על קצה הרחבה ובנגיעה אחת שיגר בעיטה מושלמת לחיבורים שלא הותירה לטיבו קורטואה סיכוי. 1:2 סנסציוני ודרמטי לשריף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully