וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניסוי של אנצ'לוטי כשל": מאמן ריאל מדריד על המוקד אחרי הסנסציה

ב"אס" מצאו את האשם בהפסד המטורף של הבלאנקוס לשריף באלופות: "ואלוורדה באגף וקמאבינגה מגן שמאלי? אנצ'לוטי אולי חשב שהוא בטורניר פוקר". וגם: המספרים המדהימים

בספטמבר 2020 הודחה שריף טירספול מאירופה בידי דאנדוק האירית. שנה עברה, ובספטמבר 2021 אלופת מולדובה ניצבת עם מאזן מושלם בראש בית ד' של ליגת האלופות, אחרי ניצחון חוץ סנסציוני 1:2 על ריאל מדריד, 13 פעמים אלופת אירופה. סבסטיאן תיל, שחקן נבחרת לוקסמבורג, הדהים את הקהל בסנטיאגו ברנבאו עם שער ניצחון פנטסטי בדקה ה-90 וקבע את אחת ההפתעות הגדולות בתולדות המפעל, בעונת הבכורה של קבוצתו בשלב הבתים.

לפחות על פי ה"אס", מאתרי הספורט המובילים בספרד, האשם הבלעדי בהפסד הסנסציוני הוא המאמן אנצ'לוטי. "בדקה ה-65 לוח התוצאות הראה 1:1", נכתב ב"אס", "אז, החליט אנצ'לוטי, להיכנס "All-in", כאילו הוא בטורניר פוקר - כשהחליט לבצע לא פחות מארבעה חילופים, כשבסופו של דבר פדה ואלוורדה ואדוארדו קמאבינגה שיחקו באגף ימין ובעמדת המגן השמאלי בהתאמה. נראה שהניסוי של אנצ'לוטי פשוט התפוצץ לו בין הידיים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
השיאים שלו נשכחים לאור המבוכה הגדולה. קארים בנזמה/רויטרס

"קמאבינגה יכול לשחק בכנפיים", אמר המאמן בסיום. "הוא עשה זאת לא מעט פעמים בעבר. ואלוורדה? הוא גם רגיל לשחק בצד. הרגשתי שאני צריך לבצע רענון בקישור וזו הסיבה שביצעתי את החילופים. אם שואלים אותי, הפסדנו רק בגלל חוסר מזל".

"בכלל, אנצ'לוטי היה נראה עצבני מאוד במהלך המשחק", הוסיפו ב"אס". "שלוש דקות לפני החילופים, הוא הספיק לקבל צהוב. כנראה שהוא היה עצבני כבר משריקת הפתיחה, כי נראה שגם ההרכב שאיתו הוא בחר לעלות לא עשה את העבודה".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
משחק פוקר. אנצ'לוטי/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

המספרים

* שריף היא הראשונה מאז לסטר סיטי ב-2016/17 שמנצחת בשני משחקיה הראשונים אי פעם בשלב הבתים.

* ריאל הובילה 4:31 באיומים על השער במשחק הזה, ובכל זאת הפסידה 2:1.

* סבסטיאן תיל הוא השחקן הראשון אי פעם תוצרת לוקסמבורג שכובש בשלב הבתים של ליגת האלופות.

* השוער היווני יורגוס אתנסיאדיס רשם שמונה הצלות במשחק והצטרף לשלושת השוערים האחרונים שעשו את זה מול ריאל במשחק חוץ בליגת האלופות: קיילור נבאס (11 הצלות עבור פ.ס.ז' ב-2019), רובין אולסן (9 הצלות עבור רומא ב-2018) ואיגור אקינפייב (8 עבור צסק"א ב-2018).

* קארים בנזמה עלה למקום הרביעי בטבלת הכובשים בליגת האלופות עם 72 שערים והשאיר מאחור את ראול (71). לפניו רק כריסטיאנו רונאלדו (136), ליאונל מסי (120) ורוברט לבנדובסקי (75).

* בנזמה כבש ב-17 עונות שונות בליגת האלופות - כמו ליאונל מסי שעשה את זה במקביל ויותר מכל שחקן בהיסטוריה של המפעל.

* בנזמה מעולם לא החמיץ פנדל במדי ריאל במשחק רשמי: 14 מ-14. זה היה הפנדל הראשון שלו במסגרת אירופית.

סבסטיאן תיל שחקן שריף טירספול חוגג שער. רויטרס
היסטוריה עבור לוקסמבורג. סבסטיאן תיל/רויטרס

התגובות

קאסמירו אמר בסיום: "בעטנו ובעטנו, אבל השוער שלהם עשה הרבה הצלות ואני חושב שצריך לברך אותם. הם כבשו פעמיים. שלטנו במשחק והגענו למצבים רבים, המשחק היה בידיים שלנו. זו רק תקלה, אנחנו יודעים שאנחנו על המסלול הנכון ויודעים שהמאמן סומך עלינו. אנחנו במקום הראשון בליגה ובמועדון הזה תמיד חייבים לנצח. הדרך עוד ארוכה".

מאמנו קרלו אנצ'לוטי הודה: "אני מעט עצוב, לא הגיע לנו להפסיד. אפשר להגיד שהיה לנו מזל רע, הפרטים הקטנים עלו לנו המשחק. התקפה מתפרצת והוצאת חוץ. היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות ולא הלך לנו, בזמן שלהם הכול הצליח. לא התחלנו מספיק חזק, אבל באופן כללי שלטנו המשחק. אין נורות אזהרה כאן, פרט לזה שאיבדנו שלוש נקודות. הבית הזה פתוח ואנחנו חייבים לנצח במשחק הבא".

במשחק הנוסף בבית, שחטאר דונייצק של מנור סולומון (78 דקות) סיימה ב-0:0 מול אינטר ושתי הקבוצות רשמו נקודה ראשונה. במחזור הבא (19 באוקטובר) ריאל תתארח אצל שחטאר ואילו שריף תגיע לסן סירו כדי לנסות להדהים גם את אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully