וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מרוצה: "הייתי נואש להבקיע את השער הראשון שלי"

הכוכב חגג שער בכורה בפריז סן ז'רמן: "הקשר שלנו ישתפר ככל שנשחק יותר". פוצ'טינו: "אני לא נוהג לחגוג אחרי שערים, אבל הפעם חרגתי ממנהגי וצרחתי". קימפמבה: "הוא שחקן פנטסטי, פנומן". גם גווארדיולה פרגן לארגנטינאי

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

היה שווה לחכות לשער הראשון של ליאונל מסי במדי פריז סן ז'רמן. זה לא קרה בבכורה הביתית בליגה וגם לא במשחק הראשון בליגת האלופות, אבל אמש (שלישי) זה הגיע - בבכורה הביתית במסגרת ליגת האלופות. הארגנטינאי עשה את זה באופן סמלי מול מאמנו לשעבר פפ גווארדיולה וקבע 0:2 מול מנצ'סטר סיטי כדי להעניק לפ.ס.ז' ניצחון בכורה בבית א'. אידריסה גיי כבש בדקה השמינית, אלופת אנגליה נותרה מתוסכלת אחרי שלל החמצות, בשיאן זו של ברנרדו סילבה שבעט משני מטרים למשקוף.

כולם מרוצים: התמונה שפרסם ניימאר באינסטגרם

המספרים

* ליאונל מסי כבש שבעה שערים מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר. הוא גם כבש שבעה נגד קבוצות של פפ גווארדיולה, מה שלא עשה אף אחד אחר.

* למסי גם מאזן מושלם במשחקי בית מול פפ: הוא כבש צמד עבור ברצלונה מול באיירן מינכן של פפ בחצי הגמר ב-2015 בדרך לזכייה, שנתיים לאחר מכן היה לו שלושער לרשת מנצ'סטר סיטי וכעת ניצחון ראשון ושער ראשון גם בפ.ס.ז'.

* מסי כבש 27 שערים ב-35 משחקים מול יריבות אנגליות בליגת האלופות. לבא בתור אחריו יש 15 שערים פחות.

* כמו בנזמה שעשה את זה במקביל, גם מסי כובש ב-17 עונות רצופות של ליגת האלופות. הם השיאנים החדשים, כשמאחוריהם כריסטיאנו רונאלדו וריאן גיגס עם 16 כל אחד.

* מנצ'סטר סיטי הפסידה בשלב הבתים לראשונה מאז ספטמבר 2018, וגם אז זה היה מול יריבה צרפתית - 2:1 לליון. הרצף שלה נעצר על 18 משחקים.

עוד בוואלה!

הוא הגיע: שער בכורה אדיר למסי, 0:2 לפ.ס.ז' על מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן שוכב מאחורי החומה. רויטרס
אפילו התנדב לשכב מאחורי החומה. ליאונל מסי/רויטרס

התגובות

ליאונל מסי אמר בסיום ל+Canal: "הם היו יריבה מצוינת. עבורנו היה חשוב מאוד לנצח את המשחק אחרי התיקו שעשינו נגד ברוז'. אני מאוד שמח שכבשתי. לאחרונה נמנע ממני לשחק וזה היה רק המשחק השני שלי באצטדיון הזה. אני מסתגל לקבוצה החדשה שלי. ככל שנמשיך לשחק ביחד, הקשר שלנו ישתפר. כולנו צריכים לצמוח ביחד ולהשתפר ולהמשיך לתת את המיטב. הייתי נואש להבקיע את השער הראשון שלי בפ.ס.ז' ואני שמח שזה קרה".

"אני לא נוהג לחגוג שערים, כי אני חי אותם כל הזמן, אבל הפעם חרגתי ממנהגי וצרחתי כשמסי כבש", הודה מאוריסיו פוצ'טינו בסיום. "חגגתי כאילו מדובר היה בשער הבכורה שלי".

פרסנל קימפמבה, בלם פריז סן ז'רמן: "אנחנו שמחים מאוד בשביל ליאו. הוא שחקן פנטסטי, פנומן".

ניקולא אנלקה, פרשן RMC: "זו הסיבה שאסור להוציא את מסי. אתה אף פעם לא יודע מתי הוא הולך לכבוש".

ג'אנלואיג'י דונארומה, שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות ושמר על שער נקי, היה מרוצה: "זה היה החלום שלי לשחק בליגת האלופות. אני מאוד מאוד שמח עכשיו. הייתי רגוע כי האמנתי שהיום הזה יגיע".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ארוחה טובה, כוס יין, ואז לליברפול. פפ גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה אמר: "הייתה הופעה טובה שלנו, עשינו הכול. הגנו כמו שצריך, התמודדנו עם ההתקפות המסוכנות שלהם. לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים, אבל הקבוצה שלי הייתה שם, כמו בסטמפורד ברידג'. שיחקנו כדי לנצח, אבל לצערי הם לא היו צריכים יותר מדי כדי לנצח ועשו את זה. יש להם איכויות פנטסטיות, כולם יודעים את זה. היינו צריכים לכבוש ולא כבשנו. עכשיו נוכל ארוחה טובה, נשתה כוס יין ואז נתאושש ונתחיל להתכונן לליברפול ביום ראשון".

במסיבת העיתונאים הוסיף מאמן מנצ'סטר סיטי: "בלתי אפשרי להשתלט על ליאו במשך 90 דקות. הוא בלתי ניתן עצירה. אם ליאו שמח בפריז, אני שמח בשבילו. הוא עשה אותי כל כך שמח בברצלונה. וראטי שחקן יוצא מן הכלל, הוא תמיד מסוגל למצוא את מסי. הם שחקנים יוצאי דופן, אי אפשר לעצור כאלה במשך 90 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully