וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "לא יכול להגיד שזו תוצאה טובה כי רצינו לנצח"

קשר שחטאר דונייצק לאחר ה-0:0 מול אינטר: "לצערי לא ניצלנו את המצבים". מאמנו מודאג מהפציעה של טראורה, אינזאגי: "נתקלנו בשוער גדול"

בפעם השלישית ברציפות בליגת האלופות, שחטאר דונייצק ואינטר נפרדו הערב (שלישי) ב-0:0 שהיווה נקודה ראשונה לשתי הקבוצות בבית ד' שבו משחקות גם ריאל מדריד ושריף טירספול. מנור סולומון פתח בהרכב המארחת וכמעט כבש במבצע אישי בדקה החמישית, אבל הכדור שלו ליטף את הקורה ויצא החוצה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-78, ולאחר מכן אנדריי פיאטוב הציל את שחטאר מהפסד עם שתי הצלות נהדרות.

בסיום אמר סולומון: "היינו מאוד מאוזנים הערב, הגנתית והתקפית. אני לא יכול להגיד שזו תוצאה טובה כי רצינו לנצח. לצערי לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו כדי להכריע את המשחק. אני מקווה שנשתפר עוד יותר לקראת המשחק מול ריאל מדריד וננסה לנצח".

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון נגד אינטר. SERGEI SUPINSKY/AFP, GettyImages
אולי מול ריאל זה (שוב) ייכנס. מנור סולומון מחמיץ מול אינטר/GettyImages, SERGEI SUPINSKY/AFP

מאמנו רוברטו דה זרבי התייחס לפציעת הברך הקשה של לאסינה טראורה, אותו נאלץ להחליף כבר בדקה ה-11: "זה נראה רע מאוד. אפשר רק לקוות שזה לא גרוע כפי שאנחנו חושבים". על המשחק אמר: "הייתה הופעה טובה שלנו. לאינטר היו מצבים טובים לקראת הסיום, אבל גם לנו היו כמה הזדמנויות. אנחנו תמיד רוצים לנצח, יש עוד ארבעה משחקים. עכשיו הפנים שלנו למשחק מול דינמו קייב, אנחנו צריכים לחזור לפסגה באוקראינה".

בצד השני, סימונה אינזאגי טען כי "מדובר בתוצאה מוזרה ומפתיעה, בטח למי שראה את המשחק". מאמן אינטר הוסיף: "היו לנו יותר מצבים, לפחות חמישה בערב לא מבריק במיוחד, אבל נתקלנו בשוער נהדר ובמשקוף. שחטאר קבוצה מצוינת שמודרכת על ידי מאמן נהדר כמו רוברטו דה זרבי. הבית הזה מאוזן לגמרי. דז'קו ולאוטרו נתנו משחק יוצא מן הכלל, הם הקריבו מעצמם עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully