וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא הגיע: שער בכורה אדיר למסי, 0:2 לפ.ס.ז' על מנצ'סטר סיטי

הפרעוש הקפיץ את הפארק דה פראנס אחרי בישול של אמבפה (74), גיי כבש את הראשון והצרפתים הכניעו את פפ גווארדיולה ואלופת אנגליה בקרב הענקיות בדרך לפסגת בית א'

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
סתם להם את הפפ. ליאונל מסי חוגג/רויטרס

במשך כמעט שעה ורבע הייתה תחושה שהמשחק הגדול הראשון של עונת 2021/22 בליגת האלופות, בין פריז סן ז'רמן למנצ'סטר סיטי, לא ממש עמד בציפיות הגדולות. אלא שאז הגיע הרגע שכולם חיכו לו: ליאונל מסי הבקיע שער בכורה אדיר והפך את הניצחון למתוק הרבה יותר עבור סגנית אלופת צרפת, שגברה הערב (רביעי) 0:2 על מנצ'סטר סיטי בקרב הענקיות. אידריסה גיי כבש את הראשון ופפ גווארדיולה צפה מהצד בחניכו מימי ברצלונה מנחיל ביחד עם חבריו הפסד בכורה לתכולים במפעל.

אסור להיסחף: הטריו ההתקפי של הפריזאים עדיין נראה לא מחובר ולפרקים התחושה הייתה שספק עד כמה מסי, ניימאר ואמבפה נלהבים משיתוף הפעולה, אולי בשל העובדה שהארגנטינאי לא בשיא כושרו אחרי שני משחקי ליגה בחוץ וניימאר לא מרשים מתחילת העונה. אבל מה שראינו על המגרש הפך לשולי כשאמבפה בישל למסי את שערו הראשון בפריז סן ז'רמן, מול הקהל הביתי בפארק דה פראנס. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, שקיבלה הערב גם את מרקו וראטי בחזרה אחרי כחודש, השיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגת האלופות העונה ועל הדרך עלתה לפסגת בית א'.

מנצ'סטר סיטי, מבחינתה, תצטער על כך שהייתה יכולה להשיג יותר הערב. מטבע הדברים, בתור היותה קבוצה מחוברת ומגובשת הרבה יותר, אלופת אנגליה הייתה עדיפה במשך לא מעט דקות והייתה חייבת להשוות ל-1:1 במהלך המחצית הראשונה, אולם ברנרדו סילבה רשם החמצה מסמרת שיער - בוודאי אחת הגדולות שתראו העונה. בשורה התחתונה הסיטיזנס יצאו בידיים ריקות ובמחזור הבא יקוו לחזור למסלול הניצחונות כשיתארחו אצל קלאב ברוז', שכבר הוכיחה כי אין בכוונתה להיות בשר תותחים בבית.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר, אידריסה גיי חוגגים שער. רויטרס
הרגע שכולם חיכו לו. שער בכורה למסי/רויטרס
אידריסה גיי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
העניק יתרון מהיר לפריז סן ז'רמן. גיי חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: גול! חכימי קיבל בצד ימין מאמבפה שהתחיל במהלך עם מסי, המרוקאי העביר רוחב וניימאר פספס את הכדור, אבל גיי היה שם כדי לבעוט בעוצמה לרשת העליונה ולקבוע 0:1.

דקה 27: החמצה מסמרת שיער של האורחת. דה בראונה הגביה לסטרלינג שנגח למשקוף, סילבה שלח את הריבאונד למשקוף גם הוא כשדונארומה על הרצפה ועוד פספס את הכדור החוזר.

דקה 31: קאנסלו בעט בעוצמה מחוץ לרחבה, אך דונארומה לא התקשה לקלוט את הכדור.

דקה 38: גיי שלח מסירת עומק גדולה לאמבפה, שהשאיר להררה במרכז והספרדי בעט גבוה בנגיעה, אבל אדרסון הגיב יפה והדף.

ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי מול ג'אנלואיג'י דונארומה שוער פריז סן ז'רמן. ALAIN JOCARD/AFP, GettyImages
לא להאמין שהוא החמיץ את זה. ברנרדו סילבה/GettyImages, ALAIN JOCARD/AFP

דקה 54: מחרז מצא את דה בראונה בצד ימין, הבלגי ניסה לבעוט לפינה הרחוקה ונעצר אצל דונארומה שהרחיק עם הרגל.

דקה 65: ניימאר קיבל מחכימי ופרץ קדימה בין שני שחקנים, אבל ווקר הגיע בזמן כדי לסגור ולמנוע ממנו להוציא בעיטה מסוכנת.

דקה 74: גול! הרגע שכל פריז חיכתה לו! מסי דהר מאגף ימין למרכז והכניס לאמבפה, שהחזיר לו על קצה הרחבה והארגנטינאי שלח את זה לחיבורים של אדרסון כדי לרשום שער בכורה בפריז סן ז'רמן - 0:2.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
שער בכורה אדיר. מסי חוגג/רויטרס

במחזור הבא בבית א' (19 באוקטובר):

קלאב ברוז' - מנצ'סטר סיטי

פריז סן ז'רמן - ר.ב. לייפציג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully