וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על סיכום עם פיזה, יונתן כהן יימכר

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 22:05

בעלי מכבי תל אביב אישר סופית את עסקת הההעברה, הקשר יטוס וישלים רשמית את העברתו אל הקבוצה מהליגה השנייה באיטליה. דניאל טננבאום נמצא חיובי לקורונה

תקציר: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

אחרי מו"מ שארך כשבועיים, הודיעה הערב (שני) מכבי תל אביב על מכירתו של יונתן כהן לפיזה מליגת המשנה באיטליה. זאת לאחר שהקשר הוצא הערב מאימון הצהובים כדי שיספיק להגיע אל הטיסה של 21:00 אחרי שהכול סוכם ונסגר בין הקבוצה מליגת המשנה באיטליה לבעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר.

השחקן יטוס בלווית סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא והוא צפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות בפיזה ואחריהן חתימה רשמית על החוזה. כהן עלה על הטיסה לרומא. בנחיתה יחכה להם רכב עם נציג רשמי מהמועדון, שייקח אותם לפיזה.

יונתן כהן עם שני סוכניו: שלומי בן עזרא מימין, גלעד קצב משמאל. ., אתר רשמי
ממריא לפיזה. כהן עם סוכניו/אתר רשמי, .

העיתונאי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי איטליה" דיווח אתמול (ראשון) שהעסקה נסגרה, ובסביבתו של כהן המתינו לחתימתו הסופית של הבעלים מיטש גולדהאר ולהודעה הרשמית. במהלך היממה האחרונה הועברו בין כל הצדדים טיוטות סופיות של חוזה המכירה.

על פי הפרטים האחרונים מהמשא ומתן, ישלמו האיטלקים סכום של 2.1 מיליון יורו, בנוסף לבונוס עתידי של כ-300 אלף יורו נוספים אם פיזה תעלה לסרייה א'. סעיף קריטי נוסף בעסקה הוא 15 אחוז ממכירה עתידית, שיועברו למכבי תל אביב אם וכאשר יעבור השחקן למועדון נוסף. על פי ההערכות מדובר על סכומים שינועו סביב 550 אלף יורו לעונה, בחוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית.

המגעים הסופיים נערכו בין בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס אל מול אלכסנדר נאסטרו בעלי פיזה ויד ימינו ג'וזפה קורדו. ההערכות הן שהודעה רשמית עשויה לצאת ב-48 שעות הקרובות, בכפוף כמובן להסכמות בין הצדדים.

כהן עצמו אגב חזר אתמול לאימוני מכבי תל אביב אחרי שבוע שבו התאמן לבדו ומעניין יהיה לראות האם בעקבות ההתפתחויות האחרונות הוא יטול חלק באימון המתוכנן להערב. היום, בצל המגעים מול פיזה התאמן השחקן עם הקבוצה, אך נטש באמצע.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
נמצא חיובי לקורונה. טננבאום/מאור אלקסלסי

בתוך כך, השוער דניאל טננבאום, שגם כך מושבת בשל פציעה, נמצא היום חיובי לקורונה. בהודעה רשמית של מכבי תל אביב נכתב כי טננבאום נחשף לחולה מאומת ועל כן נערכה לו הבדיקה - בסיומה כאמור נמצא כי נדבק בנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully