וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: נאתכו כבש והתעמת עם שחקן יריב במשחק שפוצץ, עבדה בישל

צפו בשער של קשר פרטיזן, שהיה מעורב בתקרית לא נעימה. שחקן הכנף הישראלי שיחק 72 דקות והכין את השער הראשון. צפו: קשר אנדרלכט השלים 90 דקות ב-0:3 על סרה, אופיר מרציאנו שיחק מחצית ב-1:2 של פיינורד על אתלטיקו מדריד בהכנה

תקציר: פיינורד - אתלטיקו מדריד 1:2 (מחצית לאופיר מרציאנו)/ספורט1

ערב סוער לביברס נאתכו. קפטן נבחרת ישראל כבש הערב (ראשון) שער מצוין במשחק הליגה של פרטיזן בלגרד מול נובי פזאר במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הסרבית. נאתכו מצא את הרשת עם בעיטה חדה לפינה ברגל שמאל מ-20 מטר שקבעה 0:1 לפרטיזן בדקה ה-42, אבל ההמשך היה פחות חיובי: פרטיזן עלתה ליתרון 0:3, אבל המשחק הופסק בדקה ה-65 אחרי עימות בין שחקני הקבוצות, בו גם נאתכו לקח חלק כשהחליף דחיפות עם שחקן יריב. הוויכוח התלקח על רקע שיר פוגעני ששרו אוהדי פרטיזן, שבגינו החליטו שחקני הקבוצה היריבה לרדת מכר הדשא ולא לחדש את המשחק, מה שהסעיר את הרוחות גם בין השחקנים.

* פתיחת העונה החלומית של ליאל עבדה נמשכת. הקיצוני בן ה-19, שנרכש על ידי סלטיק ממכבי פתח תקוה וכבש פעמיים בארבעה משחקים רשמיים, הוסיף למאזנו בישול ב-0:6 הביתי של סלטיק על דנדי במסגרת המחזור השני בסקוטלנד.

הירוקים ספגו הפסד מביך מול העולה החדשה הארטס בשבוע שעבר, אבל הפעם טיילו. עבדה בישל את השער הראשון בדקה ה-20 לרכש היפני קיוגו פורוהאשי (סיים עם שלושער) והוחלף בדקה ה-72. ניר ביטון נותר על הספסל.

ליאל עבדה (מימין) חוגג עם שחקני סלטיק. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
בישול ראשון בליגה. ליאל עבדה, מימין, עם החברים/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

צפו בגול של נאתכו

צפו בחמישייה של מיכאל פריי

תקציר הליגה הבלגית: סטנדרד ליאז' - אנטוורפן 5:2/ספורט1

* אחרי שהצטיין במוקדמות הקונפרנס ליג עם שער ושני בישולים, ליאור רפאלוב השלים 90 דקות בניצחונה הביתי של אנדרלכט 0:3 על העולה סרה. אנדרלכט חגגה ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים.

* עדן שמיר לא נכלל בסגל של סטנדרד ליאז', שהובסה 5:2 על ידי אנטוורפן בליגה הבלגית, או יותר נכון על ידי החלוץ השוויצרי מיכאל פריי שהבקיע חמישייה אדירה (6, 37, 59, 61 ו-68).

צפו בניצחונה של אנדרלכט

תקציר הליגה הבלגית: אנדרלכט - סרה 0:3/ספורט1

* השוער אופיר מרציאנו עלה בדקה ה-46 והיה שותף לניצחונה של פיינורד 1:2 על אתלטיקו מדריד במשחק הכנה ברוטרדם. הישראלי ספג בדקה ה-83 מאנחל קוראה, אבל בתוספת הזמן ההולנדים ניצחו משער של נאופל בניס.

* תאי בריבו, אליאל פרץ וקבוצתם וולפסברגר הובסו בביתם 3:0 על ידי ראפיד וינה בליגה האוסטרית. החלוץ שהגיע ממכבי פתח תקוה קיבל שוב את חולצת ההרכב, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-57 כשקבוצתו כבר פיגרה בשלושה שערים (את כולם כבש פונטס היווני). בדקה ה-75 נכנס למשחק גם פרץ, שהתקשה לסייע.

* דור חוגי עלה בדקה ה-66 מהספסל, אבל לא הצליח לסייע לוויסלה קרקוב לנצח בביתה את ראקוב בליגה הפולנית. הישראלי נכנס כשלוח התוצאות הראה 1:1, אבל האורחת עלתה ל-1:2 בדקה ה-79 ושמרה על היתרון עד שריקת הסיום.

* יונס מלדה שיחק 77 דקות בהפסדה של גנט 1:0 בחוץ לאוסטנד. קבוצתו עם נקודה בלבד אחרי שלושה מחזורים בליגה הבלגית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully