וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פיזה כבר מחכה ליונתן כהן, רודריגו פלאסיו עשוי לשתף איתו פעולה

ג'וזפה קוראדו מאשר שחלה התקרבות במו"מ: "צירופו יותר חשוב מלעלות לסרייה A". באיטליה מדווחים: הארגטינאי בן ה-39 עשוי להגיע

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

פיזה מחכה ליונתן כהן. נשיא הקבוצה מסרייה B התראיין אמש (רביעי) לתקשורת האיטלקית ואישר שיש התקרבות במו"מ לרכישתו של שחקן הכנף בן ה-25.

"אנחנו מקווים שנצליח להנחית את יונתן כהן בקרוב", אמר ג'וזפה קוראדו. "הוא שחקן מצוין שיתאים לפרוייקט שלנו, ויהיה ברמה לא רק לסרייה B, אלא גם לליגה הבכירה. חשוב מאוד שנצרף אותו, אולי אפילו יותר חשוב מלעלות לסרייה A. הוא עוד שחקן שנצרף בראייה לעתיד. אנחנו לא מסתכלים על הטווח הקצר, אלא על חמש השנים הבאות. זה ההיגיון שעומד מאחורי כל ההחתמות שלנו".

יונתן כהן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לפיזה יש תוכניות ארוכות טווח לגביו. יונתן כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פיזה שסיימה את העונה שעברה בתחתית ליגת המשנה באיטליה, שמה לעצמה למטרה לעלות לסרייה A תוך שנתיים. ההצעה האחרונה שלה למכבי תל אביב עמדה על 1.5 מיליון יורו, וההכרעה עברה לבעלי הצהובים מיטש גולדהאר.

במקביל, פיזה עושה מאמצים כדי להשלים החתמה של שם גדול. אחד המועמדים להצטרף הוא רודריגו פלאסיו, חלוץ אינטר ונבחרת ארגנטינה לשעבר, שקיבל הצעה מהקבוצה ואמור להשיב לה בימים הקרובים. הקבוצה מסרייה B אופטימית בנוגע לאפשרות שתוכל להחתים את פלאסיו בן ה-39, שעזב לאחרונה את בולוניה אחרי ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully