וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: "עסקת יונתן כהן לפיזה סוכמה. יחתום לארבע שנים"

זה מתקרב: ברשת "סקיי" מדווחים על סיכום בין גולדהאר לראשי הקבוצה מסרייה B, הקשר ההתקפי יחתום על חוזה ארוך טווח עם אופציה לעונה חמישית. בצל המו"מ, כהן חזר להתאמן עם מכבי תל אביב אחרי 10 ימים. מאמצים להכשיר את גררו לגומלין מול טרנבה

תקציר: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

יונתן כהן קרוב מתמיד לפיזה. לפי העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו (רשת "סקיי"), ראשי פיזה סיכמו את פרטי העסקה עם בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר, והקשר ההתקפי בן ה-25 קרוב מאוד לחתימה בקבוצה מהסרייה B. לפי הדיווח, כהן יחתום על חוזה ארוך טווח לארבע שנים בקבוצה, עם אופציה לעונה חמישית.

פיזה צפויה לשלם למכבי תל אביב כ-1.8 מיליון יורו בתמורה לכהן, שינסה את מזלו בחו"ל לראשונה בקריירה ויעזוב את קבוצת נעוריו.

בצל המו"מ המתקדם, כהן חזר לאימונים היום לקראת משחק הגומלין מול ספרטק טרנבה בחמישי (20:30, ספורט4). כהן נעדר מאימוני הקבוצה ב-10 הימים האחרונים מאימוני הקבוצה ואף לא טס עם חבריו למשחק החוץ מול סוטייסקה בחמישי שעבר. תחילה לא התאמן כהן, לאחר שחש ברע ואחר כך הוא לא הורשה להתאמן בעקבות הפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, בו ביקש מהמועדון לשחררו לפיזה האיטלקית.

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המעבר קרוב מתמיד. יונתן כהן/ברני ארדוב

ביום חמישי ישחקו הצהובים במשחק הגומלין מול ספרטק טרנבה הסלובקית (20:30, ספורט4), לאחר שהמשחק הראשון הסתיים בתיקו מאופס. במכבי מאמינים שעל אף התוצאה המאופסת, בעיקר לאור השיפור ביכולת, אפשר יהיה להכריע את ההתמודדות מול הקהל הביתי בבלומפילד ולהעפיל לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג.

מי שכרגע נמצא בספק למשחק הוא החלוץ אדוארדו גררו, שסוחב פציעה ברגלו וערך היום אימון חלקי. גם גררו החמיץ כזכור את הנסיעה לסלובקיה ובצוות הרפואי יעשו מאמץ להכשירו לגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully