וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "זה היה צריך להיגמר 0:5, נסיים את העבודה בבלומפילד"

מחזיקת הגביע מתוסכלת ממשחק נוסף ללא שער זכות, אך משוכנעת: "אפשר בהחלט לראות את מגמת השיפור". ייני ודניאל פרץ זכו למחמאות, בצוות המקצועי ממשיכים לחפש אחר קשר קדמי וחלוץ

תקציר: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה הבוקר (שישי) בישראל וחזרה בתחושות מעורבות ממשחק החוץ נגד ספרטק טרנבה הסלובקית, בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. בקבוצה היו מעודדים מכך ששמרו על רשת נקייה ב-0:0 ולמעשה העבירו את ההכרעה למשחק הגומלין שייערך ביום חמישי בבלומפילד. העליונות של מחזיקת הגביע היתה ברורה לאורך מרבית דקות המשחק, אך למרות השיפור היחסי במשחק ההתקפה, סיימו הצהובים משחק נוסף בלי למצוא את הרשת ושוב עולה הצורך בחיזוק רציני לחוליית ההתקפה. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר שני זרים חדשים לפחות, בעמדת החלוץ המרכזי והקישור הקדמי. אחד הדברים ששוב בלט אמש לעין הוא המחסור בשחקני קישור, שיידעו להזין את החלוצים.

שחקני הקבוצה הגיעו למספר מצבי הבקעה לא רעים בכלל, כאשר הכדור פגש את הקורה והמשקוף של השוער הסלובקי, אך בשורה התחתונה, אלה היו 90 דקות נוספות ללא שער. המאמן פטריק ואן לוון נאלץ להסתדר ללא אדוארדו גררו הפצוע, שצפוי לחזור בתחילת השבוע לאימונים וכן בלי יונתן כהן, שלא הורשה להתאמן בשני האימונים שקדמו לטיסה. גם דניאל טננבאום שמגביר את קצב האימונים שלו ואייל גולסה שנמצא במהלכו של הליך השיקום שלו, אחרי הניתוח שעבר בברכו, נעדרו.

"הגענו לכל כך הרבה מצבי הבקעה, כך שעל פי מצב העניינים במשחק, זה היה צריך להיגמר 0:5 לנו", אמרו בקבוצה. "אפשר בהחלט לראות את מגמת השיפור, נסיים את העבודה בבלומפילד", אמרו אותם גורמים.

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבצורת ההתקפית נמשכת. חוזז/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מי ששב אמש להרכב היה הקפטן שרן ייני, שרק לפני שבוע יצא מבידוד של 10 ימים ולמעשה ערך רק 3-4 אימונים עם הקבוצה. ייני פתח אמש לצידו של דן גלזר בקישור האחורי והציג משחק בהחלט טוב. שחקן נוסף שקיבל מחמאות הוא השוער הצעיר דניאל פרץ, ששוב הצליח לשמור על רשת נקייה, גם אם מדובר בסך הכל ביריבה סלובקית, שלא אמורה לעמוד בדרכם של הצהובים בדרך לשלב הפלייאוף ומשם לבתים בקונפרנס ליג. שחקני הקבוצה יקבלו יומיים חופשיים במהלך סוף השבוע, ויחזרו להתאמן ביום ראשון כדי לפתוח בהכנות לקראת הגומלין נגד טרנאבה.

במקביל להכנות למשחק הגומלין בבלומפילד, יצטרכו אנשי המועדון לקבל החלטות בנוגע לעתידו של יונתן כהן. הכוכב שנמצא חזק על הכוונת של פיזה האיטלקית לא הורשה להתאמן עם חבריו במהלך השבוע האחרון ובאימון המסכם שנערך לקראת הטיסה לסלובקיה, הוא אף התבקש שלא להיות נוכח באסיפה הטקטית שהתקיימה בקרית שלום. המגעים עם האיטלקים חודשו בימים האחרונים וההחלטה עברה עברה כעת באופן ישיר לידיהם של הבעלים מיטש גולדהר ונציגו במועדון, יושב הראש ג'ק אנגלידיס. נכון לעכשיו אין הסכמות בנוגע לעסקת המכירה של הקשר הישראלי, זאת לאחר שראשי פיזה הציעו סכום כספי של 1.5 מיליון יורו, בתוספת למענק עליית ליגה בסך 300 אלף יורו נוספים וכן 15 אחוז ממכירה עתידית.

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. ברני ארדוב
עבודה טובה בין הקורות. פרץ/ברני ארדוב

בנוגע לגזרת הרכש, בנוסף לחיפוש אחר שני זרים, נמשכים המגעים מול לודוגורץ הבולגרית לגבי צירופו של הקשר דן ביטון, אולם גם כאן, כרגע הצדדים אינם קרובים להסכמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully