וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "לא מרוצה מהתוצאה, היינו צריכים לכבוש לפחות שלושה שערים"

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 0:25

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי עוד משחק בו קבוצתו לא כבשה וסיימה ב-0:0 מול טרנבה: "אנחנו צריכים להאמין בעצמנו"

תקציר: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) ב-0:0 מול ספרטק טרנבה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הצהובים היו טובים יותר מהיריבה הסלובקית, אבל לא הצליחו לכבוש וינסו להשלים את העלייה ביום חמישי הבא בבלומפילד.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר אחרי המשחק: "אני לא מרוצה מהתוצאה. מנקודת המבט שלי, עם ההזדמנויות שיצרנו במחצית הראשונה והשנייה היינו צריכים להבקיע לפחות שלושה שערים. הנקודות החיוביות מהמשחק הן שהיינו הדומיננטיים במגרש במשחק החוץ הזה. שיחקנו בקצב המשחק שכיוונו אליו לפני המשחק אבל לא הצלחנו לכבוש".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
"לא ניצלנו את המצבים שלנו". ואן לוון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

על קצב המשחק שירד בשליש האחרון של המשחק אמר המאמן: "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו בקצב גבוה מאוד ובהפסקה החלטנו שנמשיך בקצב הזה גם בפתיחת המחצית השנייה. הצלחנו להחזיק בקצב הזה למשך 20 דקות נוספות, אבל לא הצלחנו לכבוש. לא ניצלנו את המצבים שלנו. המשכנו לשלוט בקצב המשחק גם כשהורדנו אותו בהמשך. אני מסתכל על המצבים שיצרנו היום שזה חיובי עבורנו כצוות אימון, אבל גם הזדמנות עבור האוהדים שצופים בנו בשלב הזה של פתיחת העונה. היינו צריכים לנצל את המצבים שלנו טוב יותר".

על היכולת שהציגה ספרטק טרנבה אמר ההולנדי: "אני חושב שהפתענו את היריבה שלנו בקצב מפתיחת המשחק וזה פגע להם בתוכנית המשחק. הם המשיכו להילחם שזה משהו שהיינו מודעים ליכולות האלו שלהם ולכן בחרנו לפתוח את המשחק בקצב גבוה ולא לתת להם לשחק בסגנון שהם רוצים ואני חושב שהצלחנו בזה - מנענו מהם להגיע למצבים והצלחנו להבקיע בעצמנו". על ההכנות למשחק הגומלין: "אני חושב שההתייחסות שלנו למשחק תהייה דומה להכנות שהיו לנו למשחק הראשון - לשחק על פי התכנון שלנו ולנצח את המשחק. אנחנו כמובן נתייחס ליכולות והאיכויות של היריבה שלנו אבל צריך שקודם כל נאמין בעוצמה שלנו".

חלוץ הצהובים אילון אלמוג: "לא בדיוק התוצאה שרצינו. אנחנו תמיד רוצים לנצח ותמיד שואפים לנצח. כולם ראו שבאנו באנרגיות טובות והיינו מוכנים למשחק. הגענו להמון מצבים ומאוכזבים שלא כבשנו. אבל אנחנו מעודדים שמשחק ההכרעה יהיה בבלומפילד ואני בטוח שעם הקהל שלנו נעשה את העבודה. במשחק הקודם נכנסתי טוב והצלחתי לכבוש. גם היום נכנסתי טוב וכמעט כבשתי. הייתי קרוב לכבוש, אני מאמין ומקווה שזה יגיע בשבוע הבא. אנחנו עובדים קשה מאוד ואפשר לראות את בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully