וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפרנס ליג: הפועל באר שבע הפסידה 2:1 לוורוצלאב

שלב המוקדמות השלישי, משחק 1: אקספוסיטו העניק יתרון לפולנים (28), באריירו השווה בנגיחה (45+5), אך רוברט פיך (45+17) כבש את שער הניצחון למארחת בפנדל מדויק. אוהדי המארחת השליכו רימון עשן ועיכבו את פתיחת המשחק בכעשרים דקות

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 2:1 לשלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע הפסידה הערב (חמישי) 2:1 לשלונסק ורוצלאב הפולנית במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הקבוצה של רוני לוי החזיקה יותר בכדור אך מיעטה להגיע למצבי הבקעה. המשחק החל בדקה ה-21 למעשה, לאחר שאוהדי ורוצלאב השליכו רימוני עשן לכר הדשא.

בדקה ה-28 הרחיק דוד קלטינס בצורה לא מספיק טובה כדור שהוגבה לרחבת באר שבע, ואריק אקספוסיטו היה שם כדי לשלוח כדור נהדר ממרחק של כ-20 מטר היישר לחיבורים של אריאל הרוש. חמש דקות אל תוך תוספת זמן (של 19 דקות סך הכול בשל העיכוב) עלה מריאנו באריירו נהדר לכדור קרן של רמזי ספורי ונגח את שער השוויון של האורחת. עם זאת, שתי דקות לסיום תוספת הזמן הכשיל איאד אבו עביד ברחבה את רוברט פיך, והשופט הורה על הנקודה הלבנה. פיך ניגש לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.

בתחילת המחצית השנייה הגיעה המארחת למספר הזדמנויות טובות ויכלה להגדיל את יתרונה, כאשר פטר שוורץ נגח לקורה (47). ככל שנקפו הדקות הפולנים נרגעו ואיפשרו לשחקני באר שבע להפעיל יותר ויותר לחץ. עם זאת, השחקנים של רוני לוי לא הצליחו להגיע למצבים ממשיים ויצטרכו למחוק פיגור 2:1 בגומלין שייערך בארץ.

אם תעבור את הפולנים אמורה לפגוש באר שבע את המודחת במפגש מוקדמות הליגה האירופית בין ראפיד וינה לאנורתוזיס הקפריסאית. המשחק הראשון בין השתיים הסתיים ב-0:3 לזכות האוסטרים, שהשיגו מקדמה נהדרת לקראת הגומלין.

שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו נוגח את שער השוויון מול ורוצלאב. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
השווה בנגיחה. באריירו/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

הפועל באר שבע: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, דוד קלטינס, מריאנו באריירו, רמזי ספורי (דור מיכה, 60), רועי גורדנה (תומר יוספי, 60), אלטון אקולטסה (איתמר שבירו, 76), יוג'ין אנסה (דויד פטרוצ'י, 60), שגיב יחזקאל (רותם חתואל, 76).

הרכב שלונסק ורוצלאב: מטוש פוטנוצקי, שימון לבקוט, וויצ'ך גולה, מארק תמאש, פטריק ינאסיק, קז'ישטוף מונצ'ינסקי, רפאל מקובסקי, ויקטור גרסיה, רוברט פיך, פטר שוורץ, אריק אקספוסיטו.

עוד בוואלה!

בעקבות המרפק: ז'וזואה הורחק משלושה משחקים בפולין

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה מול שחקן שלונסק ורוצלאב רפאל מקובסקי. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
באר שבע מתקשה לסכן את שערה של המארחת. אקולטסה/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

מהלך המשחק

  • המשחק החל בדקה ה-21 לאחר עיכוב בפתיחתו בשל השלכת רימוני מצד אוהדי המארחת.
  • דקה 28: גול! ורוצלאב עולה ל-0:1: הרחקה לא טובה של דוד קלטינס איפשרה לאריק אקספוסיטו לכבוש בבעיטה נהדרת לחיבורים מכ-20 מטר.
  • דקה 45+5: שגיב יחזקאל פרץ נהדר באגף שמאל אך נבלם ברגע האחרון לקרן.
  • דקה 45+5: גול! באר שבע משווה ל-1:1: מריאנו באריירו עלה נהדר לכדור קרן של רמזי ספורי ונגח פנימה את שער השוויון של הקבוצה של רוני לוי.
  • דקה 45+17: גול! ורוצלאב עולה ל-1:2: איאד אבו עביד הכשיל ברחבה את רוברט פיך. המוכשל דייק מהנקודה והחזיר את היתרון למארחת.
  • דקה 46: התקפה טובה של הפולנים מצאה את שוורץ חופשי ברחבה, אך במקום לבעוט הוא ניסה להגביה וההזדמנות אבדה למארחת.
  • דקה 47: הגבהה לרחבת באר שבע מצאה את ראשו של שוורץ שנגח לעמוד של הרוש.
  • דקה 89: איתמר שבירו קיבל כדור עומק נהדר, אך ניסה להקפיץ מעל שוער היריבה, והכדור שלו הלך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully