וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קניקובסקי: "מכבי תל אביב זו אופציה, אני רוצה להתקדם"

קשר מכבי נתניה התייחס לעתידו אחרי ה-1:3 על מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו: "לא קיבלתי בינתיים את ההצעות שרציתי". אטפלד: "היינו בשליטה"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 על מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו/ספורט1

מכבי נתניה השיגה הערב (ראשון) ניצחון בכורה בגביע הטוטו, 1:3 בחוץ על מכבי פתח תקוה, אבל הסיפור שממשיך להעסיק את הקבוצה הוא עתידו של גבי קניקובסקי. אחרי שהיה די עצבני בהפסד להפועל ירושלים, הפעם הקשר שותף כמחליף ובישל שער, ולאחר המשחק התייחס למצבו.

"אני עדיין באי ודאות כרגע ומקווה שזה ייגמר בקרוב", אמר קניקובסקי בסיום. "לא קיבלתי בינתיים את ההצעות שרציתי. אמרתי כבר שאני רוצה להתקדם מקצועית, אם זה בארץ או בחו"ל. ברור שמכבי תל אביב זו אופציה, אבל יש הנהלה, כסף, זה לא תלוי רק בשחקן". על המשחק אמר: "אני מרגיש טוב, שמח שהשגנו את הניצחון הזה. הראנו אופי ויכולת טובה, אני שמח שניצחנו".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה, לצדו מאמנו ריימונד אטפלד לוחץ יד עם ירדן כהן שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
עדיין באי ודאות. גבי קניקובסקי/אודי ציטיאט

מאמנו ריימונד אטפלד סיכם את המשחק: "אני מרוצה. היינו בשליטה לאורך כל המשחק ויכולנו לכבוש עוד שערים. לחצנו כמו שצריך ויצרנו מספיק מצבים. סולחה עם האוהדים? לא חושב שהיה צורך במשהו כזה. הם כעסו עליי, אבל זה בסדר".

נאור לוזון, שעמד על הקווים אצל מכבי פתח תקוה במקום בן דודו גיא לוזון שנעדר עקב מחלה: "משחק פחות טוב שלנו, לא היינו מספיק מאורגנים במחצית הראשונה. במחצית השנייה הקצב ירד והיה קשה מאוד לשחק בחום הזה. אין תירוצים, נצטרך לעבוד ולהשתפר. הציפיות שלנו לבנות את הסגל הטוב ביותר, וכשיהיו לנו את כל הכלים גם נדע להציב מטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully