וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה לבצע מהפך בסגל הישראלי לקראת העונה הבאה

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 8:56

הצהובים יגבירו קצב לקראת העונה הבאה: דיברתולומיאו היחיד שמחזיק בחוזה, חוזה חדש יוצע לזוסמן. האופציה על קליין לא תמומש, גם סנדי כהן ובלייזר בדרך החוצה בעוד שכספי שוקל פרישה. ג'ייק כהן יצטרף, עוד מועמדים: דוברת, היידיגר, זיו, מנקו, גוט, סורקין וזלמנסון

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

מכבי תל אביב סיימה שלשום (חמישי) את עונת 2020/21 עם זכייה באליפות, וכבר אתמול החלה החזרה של שחקני הקבוצה לארצות הברית. בנוסף יו"ר המועדון שמעון מזרחי המריא לברצלונה לפגישת בעלי המניות של היורוליג, וכך יעשה בתחילת השבוע גם המאמן יאניס ספרופולוס שיגיע לפגישת מאמני היורוליג.

בעוד הצהובים סיימו את חגיגות האליפות בסוף השבוע, הם צפויים להעלות מהלך בימים הקרובים בכל הנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה, כשנכון לעכשיו ארבעה שחקנים מחזיקים בחוזה ללא אופציית יציאה, סקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ', ג'ון דיברותולמיאו ואנג'לו קלויארו, כשלגבי השניים הראשונים אין עוררין כי ימשיכו, ולגבי שני האחרונים המגמה היא לשמור אותם לעונה נוספת.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
שוקל פרישה. כספי/אודי ציטיאט

אלא שלמכבי תל אביב יש לא מעט סימני שאלה גם מבין השחקנים הנוכחיים, ובעוד לגבי שוק השחקנים הזרים האופציות מגוונות, לגבי האפשרויות הישראליות של הקבוצה, האופציות מצומצמות בהרבה. יובל זוסמן ונציגו נדב מור צפויים להיפגש בקרוב עם הנהלת הקבוצה לגבי חוזה חדש, כשבמקביל הוא שוקל בכובד ראש מעבר לאירופה. האופציה על טי ג'יי קליין לא תמומש, סנדי כהן צפוי לעזוב ועומרי כספי שוקל פרישה. עוז בלייזר סיים את העונה בצורה לא טובה, ונראה כי הסיכוי שימשיך לעונה שנייה הוא לא גבוה. הצעירים עידן אלבר ויונתן אטיאס יצאו להשאלה וסיכוי גבוה שגם דורי סהר יעשה זאת.

ג'ייק כהן יהיה השחקן הישראלי הראשון שיחתום בקבוצה. התנאים של המתאזרח, שעל מועמדותו פרסמנו לפני מספר שבועות, סוכמו באופן עקרוני, ובמועדון יגבירו מהלך על מנת להחתימו.

בכמה עמדות במכבי תל אביב יקבלו החלטות על חיזוק לאחר שיחליטו לגבי השחקנים הקיימים. מקס היידיגר השייך לקבוצה ישוב ככל הנראה רק אם יוחלט לא לשמור על ג'ון דיברתולומיאו, אחרת יושאל לעונה נוספת. מנגד במועדון יצטרכו לקבל החלטה האם לנסות ולעשות מהלך על נועם דוברת, כשמהלך שכזה עשוי לעלות כמיליון שקל רק על שחרורו מראשון לציון, או לנסות ולהחתים את יפתח זיו שמכוון לאירופה. אפשרות נוספת היא להמשיך ללא רכז ישראלי טבעי.

שחקן נבחרת ישראל רפי מנקו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
גם הוא מועמד. מנקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

אם המגעים עם יובל זוסמן לא יצליחו, צפויה הקבוצה לנסות ולצרף שחקן ישראלי לסגל גם בעמדה הזאת. שני מועמדים עיקריים נמצאים על השולחן - רפי מנקו שירד ליגה עם שאלון הצרפתית וגולן גוט שסיים את חוזהו במכבי ראשון לציון. אם יוחלט שלא לממש את האופציה על בלייזר וכן כספי לא ימשיך, במכבי תל אביב עשויה לשוב לאופציית רומן סורקין שהיה קרוב מאוד בעונה שעברה לחתימה.

בקבוצה יצטרכו לקבל גם החלטה לגבי עידן זלמנסון ששב אוטומטית למועדון. אם זלמנסון לא יוחתם על חוזה חדש, הוא ישוחרר מהקשר למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully