וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לקדנציה שלישית? ג'ייק כהן מועמד מוביל למכבי תל אביב

31.5.2021 / 12:15

שחקן הפנים בן ה-30 עשוי לשוב ארצה אחרי שנה בספרד ולהחליף את טי ג'יי קליין. ולמה הוחלט לא להלביש את האנטר לסדרה מול באר שבע?

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל אותלו האנטר. מאור אלקסלסי
בכושר לא טוב. האנטר/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב תעלה הערב (שני, 21:00) למשחק הפתיחה שלה בפלייאוף 2021 כשתארח את הפועל באר שבע בסדרת רבע הגמר בשיטת הטוב משלושה משחקים. הצהובים מגיעים כפייבוריטים גדולים למשחק ועם נתון מעודד שמעולם לא נוצחו בשלב רבע הגמר.

במכבי קיבלו אתמול החלטה לא פשוטה שלא להלביש את אותלו האנטר בסדרת רבע הגמר נגד באר שבע, ולשחק עם דראגן בנדר, אנטה ז'יז'יץ' וטי ג'יי קליין בעמדות הפנים. בקבוצה התלבטו לא מעט מי מבין האנטר, בנדר וקלויארו לא להלביש, כשהפור נפל על האנטר שנמצא בכושר אישי לא טוב.

"העובדה שצריך לקבל החלטה לגבי כל הסדרה היא לא פשוטה, ובתנאים הללו התקבלה ההחלטה הזאת", סיפרו במכבי אתמול, "באר שבע משחקת בקצב מהיר מאוד, רצה את המגרש ותוקפת את הטבעת כשהם מנסים לרווח וליצור קליעות לקלעים הטובים שלהם. נצטרך לעשות עליהם עבודה טובה ולא לתת להם להתחמם".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. לירון מולדובן
בדרך חזרה? ג'ייק כהן/לירון מולדובן

בקבוצה נותנים שקט כללי למערכת ולא מתכוונים לשוחח עם שחקני הסגל על הארכת חוזיהם או לדבר על מימוש או אי מימוש אופציות לעונה הבאה והמטרה הכללית היא לנסות לייצר אווירה שקטה ככל שניתן עד לסיום העונה. בינתיים מי שנחשב למועמד בכיר לשוב למכבי בעונה הבאה הוא ג'ייק כהן, שאם יגיע יחליף את טי ג'יי קליין שלמכבי אופציית יציאה מחוזהו בתום העונה. כהן (30, 2.08) שיחק העונה בשורות אוברדוירו שסיימה את העונה בספרד ורשם 8.2 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-21 דקות למשחק. אם יחזור, זו תהיה קדנציה שלישית של כהן במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully