וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קרובה להשלים את צירופו של קינן אוואנס

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 0:26

הצהובים שהתעניינו במהלך העונה ברכז הפועל חיפה שהרשים העונה, דיברו עם נציגיו וצפויים לסגור הכול בסיום העונה הנוכחית. דיווח: נדוביץ' נמצא על הכוונת של הקבוצה של ספרופולוס

מכבי תל אביב קרובה להשלמת עסקת צירופו של קינן אוואנס, שחקנה של הפועל חיפה בעונה שעברה. הצהובים נמצאים בקשר עם נציגיו של השחקנים בתקופה האחרונה, לאחר שסימנו אותו לפני מספר חודשים, ועל פי מקורבים לשחקן העסקה צפויה להיות מושלמת עם סיום העונה. אוואנס צפוי להיכנס לנעליו של כריס ג'ונס במכבי תל אביב שעד לפני חודשיים היה נחשב למועמד ודאי להמשיך, אך לאחרונה התהפכו היוצרות ובמועדון מתלבטים רבות האם לממש את האופציה עליו.

אוואנס העמיד השנה ממוצעים של 18.5 נקודות למשחק בנוסף ל-6.4 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים. את הקריירה האירופאית שלו החל הרכז באיגוקאה הבוסנית, כשהעונה נחת ברוממה והרשים החל מהדקה הראשונה בה עלה על הפרקט. בשלושת המשחקים של הפועל חיפה נגד מכבי תל אביב קלע אוואנס 17, 20 ו-21 נקודות, מבלי שהצליח להוביל את חבריו לניצחון. כעת, כפי שפורסם כבר בוואלה ספורט בעבר, השחקן עומד בפני שדרוג משמעותי.

שחקן הפועל חיפה קינן אוואנס מול סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
בדרך מרוממה ליד אליהו? אוואנס/לילך וייס רוזנברג

מעבר לאוואנס, גם כוכבה של פנאתינייקוס נמניה נדוביץ' הוזכר כמועמד להגיע לצהובים. בדצמבר האחרון הגיע נדוביץ' ארצה וסיפק את אחת ההצגות האישיות הגדולות ביותר שנראו ביד אליהו בשנים האחרונות, כשהפגיז לא פחות מ-39 נקודות. פנאתינייקוס שלו אמנם הפסידה, אולם ההופעה המופלאה לא נשכחה אצל ראשי הצהובים, שלפי דיווחים בסרביה סימנו את הגארד כמועמד להצטרף בעונה הבאה.

בתקשורת היוונית הוסיפו וציינו כי חזהו של נדוביץ' הסתיים בפנאתינייקוס, ובעוד ההעדפה שלו היא להישאר בקבוצה של עודד קטש, שמו הוזכר בהקשרן של מספר קבוצות יורוליג נוספות: "עדיין לא ברור האם פנאתינייקוס תגיש לו הצעה חדשה. אם זה יקרה, סביר להניח שהוא יקבל אותה".

עוד בוואלה!

אכזבה למכבי תל אביב: תומאס ווקאפ חתם לשלוש שנים באולימפיאקוס

לכתבה המלאה
אינפו נדוביץ'. Action Images, אתר רשמי
למי ששכח/אתר רשמי, Action Images

נדוביץ' (29, 1.91 מ') הגיע לפנאתינייקוס בקיץ שעבר, אחרי שהצטיין במדי ולנסיה, מלאגה ומילאנו. אשתקד סבל ממספר פציעות ושותף ב-13 משחקי יורוליג, בהם העמיד ממוצעים של 16 נקודות (51 אחוז ל-2, 37 אחוז ל-3, 83.5 אחוז מהקו), 1.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק.

שחקן נוסף ששמו הוזכר כמועמד לחזק את הצהובים בעונה הבאה הוא אדגראס אולנובאס, הגארד הליטאי שהשתדרג וחתם בפנרבחצ'ה בקיץ שעבר ובעונה החולפת סיים עם ממוצעים של 4.5 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק ביורוליג. בעונה הבאה הוא לא צפוי להמשיך, גם ז'לגיריס קובנה עוקבת בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully