וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדאבל: "ההישארות של עודד קטש בפנאתינייקוס רחוקה מלהיות מובטחת"

בתקשורת היוונית טוענים: דימיטריס פריפטיס קרוב להחליף את הישראלי על הקווים באואקה. אוברדוביץ' רומז: "רוצה לחזור לאמן, אקבל החלטה בחודש הקרוב"

גם אחרי שהשלים זכייה בדאבל עם פנאתינייקוס, עודד קטש עדיין לא יודע אם העונה הנוספת בחוזהו תמומש. בתקשורת היוונית המשיכו לטעון אמש (חמישי) אחרי ה-66:82 של פאו על לאבריו שהשלים ניצחון 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף, שהנהלת הקבוצה שוקלת להחליף את המאמן הישראלי.

קטש שהגיע לקבוצה לפני פחות מחצי שנה, ייצב אותה ועזר לה לעמוד ביעדים בזירה המקומית, הצטרף אמש לרשימה מצומצמת: הוא הפך לרביעי שזוכה באליפות עם פנאתינייקוס גם כמאמן וגם כשחקן, אחרי מיכאליס קיריטסיס, קוסטאס פוליטיס ופרגיסקוס אלברטיס. מבין הארבעה, קטש ואלברטיס הם היחידים שגם זכו עם פאו באליפות אירופה כשחקנים.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
הקדנציה תסתיים מוקדם מהצפוי? קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

אבל בתקשורת היוונית מתעקשים, כאמור, שקטש עלול לעזוב. פאו רוצה לחזור למרכז הבמה ביורוליג בעונה הבאה, ורוצה להחתים מאמן בעל שיעור קומה. הפנטזיה היא להחזיר את ז'ליקו אוברדוביץ' שסיים שנת שבתון, אבל ספק גדול אם לפאו יש את האמצעים הנדרשים כדי להחזיר את מאמן העבר האגדי.

אמש אוברדוביץ' סיפר לתקשורת הסרבית שהוא מקווה לחזור לאמן בעונה הבאה, אבל הצהיר: "אני לא יודע אם זוכרים אותי בכלל, אבל אני מרגיש מוכן לחזור. נחתי, נטענתי באנרגיות וגם בחיים האישיים הסתדרו כמה דברים. יש לי את המוטיבציה לחזור, וזה הדבר הכי חשוב".

יחד עם זאת, למרות ההצהרות של אוברדוביץ', ביוון טוענים שדימיטריס פריפטיס שהצעיד את אוניקס קאזאן ליורוליג, הוא המועמד המוביל לחזור. לפי האתר "ספורטיים", "מקומו של קטש בפאו רחוק מלהיות מובטח" אחרי האליפות, ,"פריפטיס מסתמן כפייבוריט לקחת את מקומו".

לפריפטיס יש אופציה להאריך את חוזהו בקאזאן בעונה נוספת, אולם לפי הדווח, פנאתינייקוס בה עבד בעבר כעוזר מאמן, קורצת לו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully