וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס קליפרס ניצחה את דאלאס והשוותה את הסדרה ל-3:3

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 9:33

כשקבוצתו עם הגב אל הקיר במרחק משחק מהדחה בסיבוב הראשון, התעלה לאונרד עם הצגת ענק, כולל שיא קריירה בפלייאוף (45 נקודות) בדרך ל-97:104 גדול. דונצ'יץ' התקשה מנגד (29 נקודות באחוזים רעים), בראשון: משחק מספר 7

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד מול שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. AP
התעלה ברגע האמת. לאונרד מול דונצ'יץ' ופיני סמית׳/AP

הסדרה הנפלאה בין המאבריקס לקליפרס סיפקה את הסחורה פעם נוספת, עם עוד משחק דרמטי, שהפעם נגמר בניצחון 97:104 של הקבוצה מעיר המלאכים, שכפתה משחק שביעי ומכריע כשהייתה עם הגב אל הקיר, מרחק הפסד מהדחה בסיבוב הראשון. לראשונה בהיסטוריה של הליגה, את כל ששת המשחקים הראשונים בסדרה ניצחה קבוצת החוץ - חדשות לא מאוד מעודדות עבור LA, שתארח את המשחק השביעי שיקבע מי תשחק מול יוטה בסיבוב הבא.

בדיוק ברגע הנכון, כשקבוצתו עם הגב אל הקיר, התעלה כוכב הקליפרס קוואי לאונרד. הפורוורד האדיר שסיפק ניצוצות קלים בלבד עד עתה בסדרה, התפוצץ הלילה כשהשווה את שיא הקריירה שלו בפלייאוף עם 45 נקודות באחוזים אדירים; 18 מ-25 מהשדה (72 אחוז) ו-5 מ-9 לשלוש. בכך הוא הפך לשחקן הרביעי בלבד בהיסטוריה של הליגה עם לפחות 45 נקודות ביותר מ-70 אחוז במשחק הדחה מכריע, אחרי ג'מאל מארי, לברון ג'יימס ו-וויילט צ'מברליין. היו לו גם 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות.

אלא שעוד לפני הניצחון, הקליפרס עבדו קשה, בטח מול הקהל הביתי הנפלא של דאלאס שדחף את קבוצתו מהרגע הראשון. המאבס פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון מבטיח, אך רג'י ג'קסון עם 6 מ-6 מהשדה ו-14 נקודות השאיר את האורחת, שפתחה הן עם בובאן מריאנוביץ' והן עם קריסטאפס פורזינגיס, בעניינים.

עוד בוואלה!

אחרי המסר האניגמטי של דמיאן לילארד: "6-7 קבוצות כבר פנו לפורטלנד"

לכתבה המלאה

השתיים החליפו ביניהן את היתרון לכל אורך ההתמודדות, כשלאונרד הבריק ברבע השני עם 13 נקודות כולל 7 רצופות שהחזירו את LA למשחק אחרי בריחה קטנה של דאלאס. לוקה דונצ'יץ', שהפעם התקשה למצוא את הטבעת, הוליך פתיחה טובה של קבוצתו למחצית השנייה אך שוב היריבה העיקשת לא ויתרה, הגיבה עם ריצת 0:11 וחזרה למשחק.

דווקא ברבע הרביעי, הקבוצה מעיר המלאכים הצליחה לברוח, ודקות לסיום נראה היה שהסיפור גמור, אלא שילד הפלא הסלובני, עם השלשה הראשונה שלו במשחק, 5 דקות לסיומו, החזיר את המארחת לעניינים כשקבע 90:85. אלא שאז הראה לאונרד מאיזה חומר הוא קורץ, כששוב השתלט על העניינים בדרך לניצחון השלישי של הקליפרס בסדרה.

מלבד לאונרד, אצל המנצחת הצטיין גם ג'קסון, שאחרי רבע ראשון אדיר סיים עם 25 יחד עם 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. פול ג'ורג' הוסיף 20, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים כשמנגד דונצ'יץ' סיים עם 29 נקודות (2 מ-9 ל-3), 11 אסיסטים, 8 ריבאונדים ו-4 חטיפות. גם טימי הארדוואי ג'וניור היה טוב עם 23 נקודות, אך זה לא הספיק מול הקליפרס העיקשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully