וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין בוקר קלע 47 נקודות, פיניקס גברה על הלייקרס והדיחה את האלופה בסיבוב הראשון בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 8:39

לברון הולך הביתה מוקדם מהצפוי: דייויס נפצע ויצא, בוקר כיכב מול הלייקרס (8 מ-10 מהשלוש), פיניקס ניצחה 100:113 והשלימה 2:4 בסדרה. בחצי הגמר היא תפגוש את דנבר, שגברה על פורטלנד

דווין בוקר, פיניקס סאנס מול לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
איזו הצגה. בוקר/רויטרס

דווין בוקר כיכב הבוקר (שישי) בלוס אנג'לס, ועם הצגה של 47 נקודות הדיח את לוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס מהפלייאוף כבר בסיבוב הראשון, כשפיניקס מנצחת את האלופה 100:113 ומשלימה ניצחון 2:4 בסדרה. הסאנס יפגשו בחצי גמר המערב את דנבר שהשלימה הבוקר (שישי) ניצחון 2:4 בסדרה הנהדרת על פורטלנד.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
חסר אונים מול הסאנס. לברון/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס - פיניקס 113:100 (הסאנס השלימו ניצחון 2:4 בסדרה)

האלופה בחוץ, כבר בסיבוב הראשון. דווין בוקר כיכב בסטייפלס סנטר עם 47 נקודות (שיא עונתי, שיא קריירה בפלייאוף), ולברון הולך הביתה מוקדם מהצפוי, כבר אחרי הסיבוב הראשון. בוקר סיים עם אחוזים מדהימים של 15 מ-22 מהשדה ו-8 מ-10 מהשלוש (כולל 9 מ-9 מהקו ו-11 ריבאונדים ו-3 אסיסטים), בדרך לניצחון המרשים של הסאנס, שלא העפילו לפלייאוף 12 שנה, וכעת חוזרים, ובסטייל.

במשחק הקודם לברון ספג ביקורת על כך שירד לספסל 5 דקות לפני הסיום, וגם הלילה הוא נראה חסר מוטיבציה ומיואש בסיום, כשלא ירד להגנה והלך בדכדוך על המגרש. קינג ג'יימס סיים עם 29 נקודות (11 מ-26 מהשדה, 3 מ-10 מהשלוש), הוסיף 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל לא הצליח להושיע את קבוצתו, ששוב נאלצה להסתדר בלי אנתוני דייויס. הסנטר של האלופה קיווה שהחלים מהפציעה, אבל נראה מוגבל בתנועה, יצא ברבע הראשון ולא חזר (0 נקודות ב-5 דקות). גם לברון, כידוע, סבל מפציעות לאחרונה, והלייקרס מודחים אחרי עוד משחק רע, בפעם הראשונה בקריירה שבה לברון מודח כבר בסיבוב הראשון.

האלופה נאבקה על חייה בפיגור 3:2, אבל מי שנראתה נחושה יותר בפתיחה היא פיניקס, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון 22 הפרש (14:36), הלייקרס הצליחו לצמק, אבל כריס פול (8 נקודות ו-12 אסיסטים) ניהל היטב את המשחק, בדרך לניצחון. ג'יי קראודר הוסיף 18 נקודות למדורגים 2 במערב, שהשלימו ניצחון שלישי ברציפות על הלייקרס. המשחק הראשון מול דנבר ייערך ביום שני בלילה בפיניקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כריס פול מול דניס שרודר, פיניקס סאנס מול לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
קר רוח. פול/רויטרס
אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. Ashley Landis, AP
לא היה מסוגל. דייויס/AP, Ashley Landis

פורטלנד - דנבר 126:115 (הנאגטס השלימו ניצחון 2:4 בסדרה)

ניקולה יוקיץ' שוב כיכב (36 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דמיאן לילארד הפעם מעט איכזב, ודנבר מנצחת בסדרה המהנה, שכמה חבל שהסתיימה. הנאגטס עלו לחצי הגמר בפעם השלישית ברציפות, אחרי שניצחו ברבע האחרון 14:28, בדרך למהפך. פורטלנד הוליכה בבטחה ברבע השלישי ועלתה ליתרון 14 הפרש אבל הנאגטס כרסמו בפער, וברבע האחרון מחקו את כל היתרון בקאמבק שכלל ריצת 7:24, כולל 0:11 מהיר, כשכל הזריקות של הבלייזרס הלכו החוצה, וההתקפה של הנאגטס קולחת, עם סלים חשובים של אוסטין ריברס, יוקיץ' הנהדר ומונטה מוריס. כעת דנבר מחכה למנצחת בין פיניקס ללייקרס.

אוסטין ריברס דנבר נאגטס חוגג מול פורטלנד. Craig Mitchelldyer, AP
סלי קלאץ' גדולים. ריברס והנאגטס/AP, Craig Mitchelldyer

הבלייזרס נראו בשליטה כשהוליכו 79:91 ברבע השלישי, אבל לא הצילחו לשמור על היתרון במשחק ההדחה. מונטה מוריס (שקלע 22 נקודות לדנבר) קבר שלשה חשובה על הבאזר של הרבע השלישי שעזרה לאורחים לרדת לרבע האחרון בפיגור 3 בלבד, 101:98. ברגעי ההכרעה יוקיץ' קלע שלשה שהשלימה את המהפך והעניקה לדנבר יתרון 106:108, ושלשה של אוסטין ריברס קבעה 108:117 כשנותרו 3:52 דקות לסיום, ויתרון 11 לאורחים. סי ג'יי מקאלום עוד צימק, אבל ארון גורדון (13 נקודות) קלע שלשה שסגרה עניין פחות מדקה לסיום. מייקל פורטר ג'וניור סיים עם 26 נקודות (6 מ-12 מהשלוש), 22 מהן היו ברבע הראשון.

אוסטין ריברס דנבר נאגטס חוגג מול פורטלנד. Craig Mitchelldyer, AP
סלי קלאץ' גדולים. ריברס ודנבר/AP, Craig Mitchelldyer
ארון גורדון דנבר נאגטס מול פורטלנד. רויטרס
שלשה חשובה. גורדון/רויטרס
דמיאן לילארד פורטלנד טריילבלייזרס מול דנבר. Craig Mitchelldyer, AP
"רק" 28 נקודות. לילארד/AP, Craig Mitchelldyer

מנגד, דמיאן לילארד לא הצליח לשחזר את ההצגה הגדולה מהמשחק הקודם, כשסיים עם 55 נקודות ו-12 שלשות, והפעם "הסתפק" ב-28 נקודות ו-13 אסיסטים, אבל רק ב-3 מ-11 מהשלוש, כשהוא מחטיא שתי שלשות חשובות בדקות הסיום. מקאלום קלע 21 נקודות, כרמלו אנתוני 14, נורמן פאוול 17. יוסוף נורקיץ', שבשלושה מחמשת המשחקים האחרונים נקלע לבעיית עבירות בהגנה שלו מול יוקיץ', סיים הלילה את המחצית הראשונה בלי עבירות, אבל עשה ארבע ברבע השלישי. הוא סיים עם 13 נקודות, והדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully